Çevremde gördüğüm kadarıyla toparlayıp yazmak istedim. Çiftler boşanırken olan her şey çocuklara oluyor ya annesiz ya da babasız bir hayata merhaba demek zorunda bırakıyoruz onları. Kimse boşanmak için evlenmiyor hayat şartları buna itse bile çocuklarınızın elini tutmayı asla bırakmayın. Siz eşinizden boşanıyorsunuz çocuklarınızdan değil. Severek evlendiniz, severek çocuk yaptınız, eşiniz den vazgeçince çocuğunuzdan da vazgeçmiyorsunuz. Vazgeçemezsiniz.
İçine kapanık olur.

Hırçın olur.

Anne ve babası yanyana olan aile çiftlere imrenerek bakar.

Okulda derslerine adapte olamaz.

Arkadaş edinmekde zorlanır.

Anne ve babasının onu sevmediğini düşünür.

Boşanırken defalarca düşünün elbette mutsuz bir yuvada çocuk büyütmeyin. Ama, çocuklarınızı boşanırken ve sonrasında birbirinize koz yapmayın.... O sizin canınız ciğeriniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar