Arkadaşımın durumu yok diye hediye aldım dediği cevaba kırıldım iptal etmek istedim neyse hayır benim için dedim iyi mi?

Bir arkadaşım var bebeği oldu eşi ve babası destek olmuyor bebeğe bir şey almadılar bende öğrendim ki bebeğin eşyasını koyacak yer yokmuş bende hemen dolap aldım sıfır kargoladım cevap olarak yerim yok nereye koyucam oldu bende güle güle kullan hediye sadece dedim kapadım kendi ağzıyla söylüyordu aslımda bebek dolabı öyle aşırı büyük dolap değil sonra neden kırıldın ki yerim yok sadece dedim dedi sadakam olsun ya görgüsüz insanlarla uğraşamam.
Arkadaşımın durumu yok diye hediye aldım dediği cevaba kırıldım iptal etmek istedim neyse hayır benim için dedim iyi mi?
Cevapla