Sevgilim doğum günümde hediye almadı ve ona kırıldım diye gidip hediye almış bu durumda siz ne yapardınız?

Doğum günümde şehir dışındaydı ve iki ay kadar daha yoktu ancak bir hafta öncesi yanımdaydı o zaman da kutlayabilirdi ya da eve yollayabilirdi vs. birçok fırsatı da vardı ama yapmadı. Bu tarz şeylere önem veren biriyim, aslında biliyor ona sürekli hediyeler alırım ama o almaz neyse sırf kırıldım diye hediye almasına daha da kırıldım ne yapacağımı şaşırdım tavsiyee

Sevgilim doğum günümde hediye almadı ve ona kırıldım diye gidip hediye almış bu durumda siz ne yapardınız?
Cevapla