Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Zevk meselesi olabilir. Beğenmek zorunda değil ki. Ben olsam bende beğenmezdim açıkçası çok yaşlı işi kalmış. Düşünce iyi ama kötü bir şey de dememiş yani iade eder paranı alırsın işte geri. Kızın evde bir yere atmasından daha mı iyi? Birine hediye alırken değişim yapabileceği yerlerden alın tavsiyem. Herkes her hediyeyi beğenmek zorunda değil. Değiştirebilmeli. Bunda alınacak bir şey yok.
19 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hediyeyi beğenmese bile iade et dememeli bence ama genede siz bilirsiniz hemen ayrılma gibi cümleler kurmayın sonuçta belki onun sizden beklentisi daha yüksektir ve maalesef bazen bir anlık gösteriş için sevdamızı riske atabiliyoruz. Yani kırgınlığınızı dile getirebilirsiniz ama hemen ayrılmak ne biliyim bu tür nedenler için biraz saçma
10 Yorumla
+1 yılBeğenmemiş olabilir ve evet pek de güzel görünmüyor
Ama sevdigim adam bana hediye alacak , benim için çabalayacak olmayan parasıyla beni düşünecek asla böyle tepki vermezdim
Benim sevdiğim adam bana hediye almasa da olur
Sadece beni sevsin isterdim
Çok kaba davranmış sana
Bunun için kendini üzmeye değmez20 Yorumla
+1 yıl
Sen öğrenci halinle hediye almışsın hani bir fe yüzük yani hediye ya bu alıp beğenmemek ne demek beğenmesen bile teşekkür edersin o kadar düşünüp almışsın ayrılmali misin bilemem ama sanki biraz az şeylerle yetinemiyor gibi yanlış anlama sen güzel düşünüp almışsın beğenmeyip iade et falan demesi onun kabaligi boş ver31 Yorumla- +1 yıl
Birincisi linke başta bakmıyvaktim çünkü bu marka zaten pahalı bir marka istediği şey de maşaAllah pek ucuzmuş valla bunu okuyan ne der bilmiyorum ama öğrenci olduğunu bildiğin halde sana bunu yapan evlendiğinde napar bilemem alma bence ya önemli olan sevgi aldığın hediyenin fiyatı değil ki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
+1 yılİşte bu yaşlarda hata yapar insan:) genç kardeşim kız arkadaşın gezerken incelediği şeyleri belli eder. Takip edeceksin. Aklında dursun. Gerektiği zaman yerine durumuna göre hediyeni seçeceksin. Ayrıca cidden güzel değil aldığın şey.
40 YorumlaAdı üzerinde hediye, beğenmese de kalp kırmadan söylemeliydi. Ama ayrılma kararı alcak bir durum değil, konuşulup halledilebilir.
112 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAcikcasi pek guzel degil, bende begenmedim 40 yas ustu kadinlarin tarzini yansitiyor daha cok. Kusura bakma ama biraz zevksizmissin. Ama yinede sevgilin ayip etmis orasi dogru ben bir iki kere takar satardim gizliden 😂😂
15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHahaha oyle diyorsan bi ara yuruduydun bana burada 😂😂
Cevap sahibi+1 yılMesajlasmadik zaten 😂
Henüz çok küçük yaştasiniz. Bu tarz iddialı hediyeler yerine daha uygun kişisel zevkleri temsil eden hediyeler almanızı öneririm. Yaş ilerledikçe hatun kişileri bunlardan çok aldıracak size merak etmeyin.
10 Yorumla
+1 yılYol ver gitsin, ben böyle kabalık görmedim, sen ona döner dürüm al devam ederseniz
12 Yorumla- +1 yıl
Bi de deki ormanını yakanların elleri kırılsın de😃😃😃😃
Dürüst kız bence zorla tiksine tiksine takacağına iade et beraber birşeyler seçin 😂
14 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılGüzel değil kız pek haksız sayılmaz en azından sana karşı dürüst olmuş
15 Yorumla- +1 yıl
800 TL olması güzel olduğu anlamına gelmiyor sana beğenmiş yapıp bir köşeye atsa daha mı iyiydi keşke bir arkadaşından fikir alsaydın alırken
- +1 yıl
Yakın arkadaş zevksizmiş ama senin ki dürüst sadece söylem tarzı yanlış olmuş
her şey para değildir önemli olan kalb temizliği
Sen boşuna zahmet verip yüzüğü almışın ne gerek vardı çok bencillik yaptı kız sana bune dalga mi geçiyor istemiyorsa ayrılsın bukadar basit20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 711 cevap paylaştı. Dostum sen düşünmüşsün adam gibi hediyeni almışsın. Buna verilecek en son tepki bu kızın tepkisidir. boş ver kardeşim senin saf temiz sevgine layık değil o. Onunla olmaz.
20 Yorumla
+1 yılAyrilma. Guzelce konus, hersey ayrilik degil. Fakat, nasil hisettigini anliyorum bende olsam iliskimi sorgulardim. Bence, neden sevmedigini sor. Belki bir nedeni vardir? Mesela benim nisanlimda bana dogum gunum icin hediye almisti begenmedim ve geri yolamasini soyledim nedeni ise ben bana hediye alinmasini sevmiyorum alinicaksa benim istedigin birsey olmasini isterim cunku bana birsey alininca takmiyorum giymiyorum yazik oluyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. Abı sözü dınle uzak dur o kızdan.. deneyımlerıme yaşadıklarıma ınanarak yazıyorum UZAK DUR ! Direk engelle geç.. bu kızda sıfır merhamet sıfır yürek sıfır ahlak var..
10 Yorumla
+1 yılBeğenmemek de öteki seçenek olağan durum oda, ben olsam asla karşımdaki insanın kırılabilecegini düşünürek asla bir şey demezdim, alır evime bir köşeye koyardım
10 Yorumla
+1 yılAyrıl gitsin ondan. Abi ne tuhaf kızlarla beraber oluyorsunuz ya sırf para için sever gibi yaptıklarını düşünüyorum artık
20 YorumlaŞaka gibi yüzük çok güzel bir kere düşünmen bile onu çok mutlu etmesi gerekirdi kabul etmesi gerekirdi ayrıl.
20 YorumlaInsan beğenmese bile beğenmiş gbi yapip alır yani iade nedir ya. Karşındaki seni düşünmüş odunluk resmen
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Knk pahalı bulmussa yani böyle şeylere gerek yok diyen nadir tiplerdense geri iade et ama gerçekten basit ucuz görüyorsa saniye sürmeden uzaklaş.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılknk ala ala bunu mu aldin cidden goz zevkin sifirmis bende begenmedim
25 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl😂😂ne kadar verdin bari merak ettim
Cevap sahibi+1 yılla olm tovne bismillah geri ver hakkaten ve ayril 350 tl ile de git 10 15 tane dürüm lahmacun al ak ye boş ver
Ayrıl gitsin sen onu doyuramazsin. Hediye seni düşündüm demektir aklımdasın demektir maddiyata bakıyorsa yol ver yoksa çok üzülürsün
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 463 cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam ben de beğenmedim derim, sevgilim o kadar para harcamış ve onu belki hiç takmayacağım parası boşa gidecek.
10 Yorumla
+1 yılYüzüğün tarzı çok yaşlı
Ancak bunu iade et demesi anormal ben olsam alırdım yine de ayıp etmiş birazcık10 Yorumla
+1 yılÇok güzel değil ama ben beğenmesem de kullanırım 😂 odun sevdiceğim ayda yılda bir hediye almış neden kullanmayım ki😍
10 Yorumla
+1 yılYüzük çok hoş değil açıkcası. Onun bunu sana söylemesi de hoş değil. Düşünmüşsün sonuçta. Ayrıl gitsin
11 Yorumla- +1 yıl
HAHAHAHAHAH güncellemeye gümledim 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiraz zevksizmişsin ondandır takmayabilir iade et başka bir şey al
152 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılTartışılan konu senin zevkin eleştiriye açık ol ki benim zevklerim gayet güzeldir bende de sevgilimden de bellidir bu ahhh incittikmi paşayı?
Cevap sahibi+1 yılHer soru düzgün bir şekilde cevaplanır troll ya da değil beni ilgilendirmez duruma göre yorum yaparım
Cevap sahibi+1 yılAl ya da alma beni ilgilendirmez zevklerim tâbi ki de iyi sorgulamaya bile gerek yok ama senin gibi olanlar da var zevkler ve renkler tartışılmaz
Cevap sahibi+1 yılHahahsbshs ciddiye bile almıyorum benim zekami sorgulayacak kapasiten yok duye biliyorum 😂😂😂 tecrübeyle sabit
Cevap sahibi+1 yılÖzel okulda tam burslu eğitiminin son senesinde ki kredi yüksek olunca okulu biraz erken bitiren birisine ayriyeten yüksek lisans sınavına hazırlık yapan 4 dil bilen bir çok alanda sertifika sahibi olan ve bunların yanı sıra düğün hazırlıkları ile yakından ilgilenen bu yoğunluğu yürüyebilen birisine bir şey demene gerek yok haklısın.
Cevap sahibi+1 yılSağlık işletmesi ne 😅😅😅😅 anladım seviyeni daha bir şey demene gerek yok
Cevap sahibi+1 yılAlay ettiğin bölümü bile aklında tutamayacak kadar zekaya sahip değilsin ki bölümün tıp olsa ancak bana laf edebilirsin ülke de zaten elini attığın muhendis çıkıyor senin seviyende belli 😅😅😅😅
Cevap sahibi+1 yılBenim bölümüm o değil bir onu düzgün söyle ve ekstra okuduğun bölümün diğeriyle bağımsızlığı 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 aferin böyle devam et evlenirim umarım herkes sevdiği ona saygı duyan kibar bilgili insanla evlenebilir gerçekten çok iyi bir duygu anlatılmaz yaşanır
Cevap sahibi+1 yılBebekken yazman çok alakasız ki olgunluk ve zeka seviyesine bağlı ben yeterliyim nişanlım zaten bende büyük ve tanıdığım en mükemmel insan yaşı olgunluğu gayet iyi ailesi bana çok düşkün eee daha ne olsun dime bana biri böyle dese hayırlı olsun der çok sevinirim ama sen kıskançsin çatla
Cevap sahibi+1 yılSenin hadsiz oluşun saygısızlık ortada zaten diyecek bir şey yok bir insan en fazla bu kadar kıskanç ve cahil olur
Cevap sahibi+1 yılSence böyle sevgilin varmış gibi kendin itiraf ettiğin troll sorularını devam et aferin küçük merte
Cevap sahibi+1 yılNe kopamamasi soru sordun cevapladik kendini öyle yükselere falan çıkarma uyan yok öyle bir şey okeyy
Cevap sahibi+1 yılNe yapacaksın olsa böyle şeylere ihtiyacın olmaz ah ah yazık
Cevap sahibi+1 yılSen yazıyorsun ben değil
Cevap sahibi+1 yılMümkünse görüşmeyelim
Cevap sahibi+1 yıl?
Cevap sahibi+1 yılBen ne yaptım aklını başına topla çalış
Cevap sahibi+1 yılİstediğini yap banane 🙄
Cevap sahibi+1 yılSebep?
Cevap sahibi+1 yılNeden kendine iyi bak diyorsun buna senmi karar vereceksin?
Cevap sahibi+1 yılEee ne ekersen onu biçersin
Cevap sahibi+1 yılSeninle işimiz var he tamam kaç saat geçti üzerinden yeter dime?
Cevap sahibi+1 yılSenin işin yok herhalde
Cevap sahibi+1 yılHiç uğraşacak halim yok ne biliyorsan öyle yap umurumda değil
Cevap sahibi+1 yılGerçek olacak hayal evet hxkdshdk
Cevap sahibi+1 yılKimin yalancı olduğunu tartismayalim zararlı çıkarsın!!! Gerçek olduğu aşikar ama seni inandırmaya gerek yok
Senin aldığın daha güzelmiş ama muhtemelen tek taş falan diye hava atmak istiyor
20 Yorumla
+1 yılPahalı mıdır ucuz mudur bilmem ama güzel değil yüzük.
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence de güzel değilmiş ama beğenmeyip iade etmesi kötü olmuş yani biraz kabalık görgüsüz
20 Yorumla
+1 yılArkadaş.. hediye dediğin şey gönülden olmalı az masraflı el emeği bir şey olsa daha iyiydi
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılHiç mi zevkin yok harbiden berbat binen bile takmaz iade et fotoğraf takı 63 $ olanı al
10 Yorumla
+1 yılAyrılıp ayrılmamana karar verecek olan biz degiliz ama cok ayıp
10 YorumlaYüzsüzlükte nirvana. Ben olsam soğurdum ve ayrılırdım.
10 Yorumla
+1 yılYüzüğün modeli güzel değilmiş ama iade et demesi ayıp olmuş. İade et başka hediye de alma madem
10 Yorumla
+1 yılKötü bence de ayrılmalı bence senden böyle zevksiz birinden sevgili olmaz
10 Yorumla
+1 yılBu kızların alayı böyle boş ver abicim sana kız mı yok ☺️☺️☺️☺️
10 YorumlaAyrılmalısın. Maneviyata kıymet veren biri değilmiş.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılKız dürüstlük yapmış, alınganlığı bırakırsan takdir edilecek bir özelliktir.
10 Yorumla Tekmeyi bas anında kurban olsun senin aldığın hediyeye s*rtük
10 Yorumla
+1 yılGüzel değil evet, fakat bunu dile getirmesi yanlış. İnsan yalandan beğenmiş taklidi yapar.
10 Yorumla
+1 yılHediyeyi beğenmemiş olabilir ama daha pahalısını istemesi de ne bileyim
10 YorumlaAyrıl gitsin önemli olan hediye değil zaten düşünmem bunu düşünmeyen insanin yanında 1 saniye bile kalmamalısın
10 Yorumla
+1 yılBeğenmek zorunda değil, bir milyoncudan mı aldın..
13 Yorumla- +1 yıl
Kalitesiz görünüyor.
+1 yılBence o senden ayrılmalı nine yüzüğü bu be ahsjkd
13 Yorumla- +1 yıl
Bunu kabul etmesi için en az 50 olmalı sjsjks
Zevkler ve renkler farkli oldugundan begenip begenmemek ona kalmis tabi ama begenmedigini boyle direk soylemek biraz kaba olmus. Sonucta ucuz bir sey de degil. Bu konuyu onunla konusabilirsin ama ters tepki verirse iliskinizi dusunmeni oneririm.
00 YorumlaAyrıl. Afedersin ama peçete bile götürsen düşündüğün için mutlu olması lazım
10 YorumlaSalla hayatına bak o kişiden de kurtul saygısız insan
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 734 cevap paylaştı.
+1 yılAllah affetsin ama bu da babaanne yüzüğü gibi
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı. Trolçu seni, milleti kandırma 😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılDon alsaydın beğenirdi
20 Yorumla
+1 yılHediyeyı beğenmemek ne yaa ayrıl diyemem bırını kalbinden sokup atmak kolay değil ama onun sana olan sevgisini bı dusun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılÖncesinde kafasına aldığını indirerek
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.
+1 yılO kiz seni aldatir kanki
10 Yorumla
+1 yılBana hediye edebilirsin fkdkds
10 YorumlaAyrıl hemen git başkası ile sevgili ol
10 YorumlaKesin bu kıza aşık oldun
10 Yorumla
+1 yılİade et paranı geri al ayrıl hdjsh
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl gitsin yaa, değmez buna bir şey
10 Yorumla
+1 yılBeğenilecek gibi değil ki 😏
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Senin için üzüldüm kırıcı olmuş
10 YorumlaBende beğenmedim
İyi yapmış10 YorumlaYaptığı olmamış ayıp etmiş
10 Yorumla
+1 yılOha cok güzel begenmemezlik etmez insan yine de
10 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 