Erkek arkadaşım onun için yaptığım sürprizden memnun kalmadı aldığım hediyeleri iade ettirdi. Ne yapayım?

Selam erkek arkadasimla uzak mesafe iliskisindeyiz iki senedir ama 1ay 1.5 ay arayla gorusuyoruz. Dogum gunuydu bugun ve bir arada olmamiz zordu baska bir sehirden donerken arkadasiyla yol uzeri ugradilar ve ben normalde evine kargoyla yollayacagim hediyeyi mecburen acele bi sekilde bi seyler dusunerek almak zorunda kaldim bi gun icinde avmye gittim kostur kostur bir suru borcumun icinde ona stanley termos ve unlu bi markanin tisortunden aldim ve cocukluk fotograflarimizla manevi bir hediye hazirladim hediyeleri verdigimde istedigim tepkiyi almadim hic ben stanley kullanmam ki buna o kadar para verilir mi vs arkadasim sana ne istedigimi soylemedi mi dedi sakayla karisik manevi hediyeye karsi da duygulanmadi herhangi bi tepki vermedi ve hediyeleri iade etmek icin gittik sonra ben ne kadar ayip cop bile alsam mutlu olman gerekirken su an ettiğin laflara bak dedim o da senin amatorlugun benim istedigim hediyeyi alamiyorsan dedi ustune verdigim tepki icin ozur dilememi istedi aldigim her seyi iade ettirip yerine istedigi botu alacaktik tisortun iadesi olmadi ve sadece stanleyi iade etmis olduk sonrasinda bugun maç izleyecegi icin herhangi bir yere organizasyon yapmamizi istemedi erkek arkadaslariyla mac izledik onun icin bir plan yapmami istemedi ona ragmen pasta almistim butun gun oturdugumuz mekanlarda bes dk cikarip ufleyip kesmek varken sehirden ayrilacagi an sirf ayip olmasin diye sadece mum koydu ufledi ve arabaya koyup gitti kesmeden yemeden yani butun bu olanlar icin sok icindeyim aldigim ettigim cabaladigim hicbir seyin kiymeti olmamasi beni uzdu

Erkek arkadaşım onun için yaptığım sürprizden memnun kalmadı aldığım hediyeleri iade ettirdi. Ne yapayım?
Cevapla