Kuryeyle sorun yaşıyorum ne yapmalı nasıl davranmalıyım? açıklamayı okursanız sevinirim?

Trendyol kuryesi 4. kata çıkmak istemiyor, ara sıra alışveriş yapıyorm zaten gerçi ama çok sorun oluyor sepet istiyorlar, daha yaklaşmadan arayıp bekletiyorlar bazen, annemde bana kızıyor niye kendini ezdiriyorsun diye, daha önce kızmıştı annem onlara ancak aylar sonra bugün bir sipariş getirdiler bende rica etsem yukarı çıkarır mısınız dedim hafifti, adam"biz günde 300 tane binaya giriyorz bu seferlik olsn bidaha olmasın sepet salın"dedi azarlar gibi moralim aşırı bozuldu kaldım arada hiçbir şey almayayım diyorm ama ihtiyacım olduğu zaman mecbur alıyorm dışarda çoğu şey daha pahalı ne yapmalıyım?

Kuryeyle sorun yaşıyorum ne yapmalı nasıl davranmalıyım? açıklamayı okursanız sevinirim?
Cevapla