3 ay

Ne yapacağımı şaşırdım bana bir çıkış yolu önerir misiniz?

2 sene önce kanser oldugumu ögrendim. Agır ilaclar kemoterapiler aldım tam bitti gibi oldu derken nüks yaşadım çok yorucu bir dönemden geçtim nakil oldum. Bitmiyor bu süreç çok yoruldum ne yapacagımı şaşırdım. Aglıyorum sızlıyorum yok geçmiyor hiçbir şey. B*k gibi bir hayat yaşıyorum. Yoruldum ciddi anlamda çok yoruldum.

Ne yapacağımı şaşırdım bana bir çıkış yolu önerir misiniz?
Cevapla