Açıklamayı okur musunuz? Ne yapmalıyım?

Ailem her sorunda ablamın arkasında ben hep sucluyum , dün flörtume sert bı tepki verdim diye beni bıraktı isteseydi bırakmazdı , seneye derslerim zor olacakmış geride kalmak korkusu korkutuyor ve uzuyo beni. Geçmişteki sevgililerimin yeni sevgilileroyle mutluluğunu görüyorum ben neden mutlu olmadım. Ders calisasim gelmiyo hava sıcak diye tembel hissediyorum terkediliyirum değersiz hissediyorum arkamda ailem yok boş hissediyorum. Ölmek istiyorum günahlarım affolsun ve ölmeyi istiyorum mutsuz yaşamak beni rahatsız ediyor. ne yapmalıyım?
Açıklamayı okur musunuz? Ne yapmalıyım?
Cevapla