Tüketici hakları heyetine şikayet nasıl yapılıyor?

Araştırdım galiba kaymakamlığa gidip şikayette bulunmam gerekmiş. Bana defolu etek gönderdiler. Tüketici olarak cayma hakkım var 10 gün içinde ama kendi mağazalarında saçma sapan kurallar koymuşlar iade yok değişim var diye. Ben de şikayet etcem. Gitmeden önce dilekçe yazmalı mıyım? Yoksa orada mı verecekler, hazır dilekçeler oluyor ya dolduruyorsun. Yoksa ürünü alıp direkt gidip mi göstereceğim? Yardım lütfen
Tüketici hakları heyetine şikayet nasıl yapılıyor?
Cevapla