Sorular
Düşük GNO yüzünden bölüm mü değiştirmeliyim yoksa sınıf tekrarı mı daha mantıklı?
Üniversitenin ilk yıllarında aptalca davrandım 1. dönem ortalamam düşüktü 2. dönem düzeltirim dedim düzeltemedim GNO 1. döneme göre hesaplandığı için çıkmıyor yukarı 60'dan aşağı notum yok sırf 1. düşük diye çıkmıyor...
Çok yoğun çalışıyorum, temizliğe vakit yok. Hayatımı kolaylaştıracak bir robot süpürge önerir misiniz?
Önerilerinizi bekliyorum. Hayatımı kolaylaştıracak bir ürün önerin lütfen.
Küçükken hayal ettiğiniz mesleği mi yapıyorsunuz?
Öğretmen olmak istiyordum, okul öncesi öğretmeni oldum.
Konserlerle aranız nasıl? En son hangisine gittiniz?
Yazın konserler daha bir güzel oluyor. En son 90'lar konseptli bir konsere gitmiştim
Moda Stil Fenomenimize Özel Stil Önerileri Sunuyorum!
Merhabalar arkadaşlar Bu moda stil bencem de doğal ve fresh tarzı seven moda stil fenomeni #ŞeffaflığınRitmi üyemizin bize yansıttığı enerjisine göre neler giyebilir? Hep birlikte bunu inceliyoruz. 1. Zerafet ve renkli...
İnsanların aklında nasıl kalıyorsunuz sizi nasıl tanımlıyolar?
2. görüşüm ve kısa görüşmüştük... Ve günde benim gibi kaç insanla görüşüyor 😁 Beni hatırlamasına mı şok olayım çokbilmişim hoş geldin demesine mi egon batsın demesine miii aşırı mutlu oldum ahshshd
Sigara külü karışmış sudan içtim, sağlığa zararı olur mu acaba?
Dalgınlığıma geldi. Bir sıkıntı olur mu? Çocukken de içmiştim.
Bazen iyi biri olmak insanı daha çok yorar mı?
Bazen iyi biri olmak sanıldığı kadar kolay olmuyor. Çünkü insan anlayış gösterdikçe, alttan aldıkça, kırmamaya çalıştıkça kendi içinde bir şeyleri yutmaya başlıyor. Herkese iyi gelmeye çalışırken bazen en çok kendini...
Tatil yaparken tarihi yerleri de gezer misiniz?
Gittiğim yerde kale ya da müze gibi tarihi yerler varsa gezmeyi ihmal etmem.
Açlıktan ölmeyi beklemek?
siz hiç böyle bir şey yaşadınız mı yoklukta ve ben bir kaç hafta içinde yaşacayağım gibi duruyor anısı olan anlatabilir mine yaptınız nasıl hayatta kaldınız vs?
Bir insanın size iyi gelmediğini anladığınız hâlde ondan kopamamanız sevgi midir, alışkanlık mı?
Bazen insan kendisine iyi gelmeyen birini bile kolayca bırakamıyor. Çünkü mesele sadece o kişi olmuyor; alışılan ses, beklenen mesaj, birlikte kurulan ihtimaller ve içimizde yarım kalan duygular da insanı orada tutuyor....
Canım çok sıkılıyor, şu an ne yapıyorsunuz ve hangi filmi önerirsiniz?
Sıkılıyorum, film önerin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer