Keşfet

Sorular

37 sn

Düşük GNO yüzünden bölüm mü değiştirmeliyim yoksa sınıf tekrarı mı daha mantıklı?

Üniversitenin ilk yıllarında aptalca davrandım 1. dönem ortalamam düşüktü 2. dönem düzeltirim dedim düzeltemedim GNO 1. döneme göre hesaplandığı için çıkmıyor yukarı 60'dan aşağı notum yok sırf 1. düşük diye çıkmıyor...
0|0
Cevapla 1 0

Çok yoğun çalışıyorum, temizliğe vakit yok. Hayatımı kolaylaştıracak bir robot süpürge önerir misiniz?

Önerilerinizi bekliyorum. Hayatımı kolaylaştıracak bir ürün önerin lütfen.
3|8
Cevapla 9 26
1 dk

Küçükken hayal ettiğiniz mesleği mi yapıyorsunuz?

Öğretmen olmak istiyordum, okul öncesi öğretmeni oldum.
0|0
Cevapla 1 10
0|2
Cevapla 2 12

Konserlerle aranız nasıl? En son hangisine gittiniz?

Yazın konserler daha bir güzel oluyor. En son 90'lar konseptli bir konsere gitmiştim
0|1
Cevapla 3 7

Signal best defenders kullanan var mı?

Dünya Kupası için özel çıkan macunu
0|1
Cevapla 1 6

Moda Stil Fenomenimize Özel Stil Önerileri Sunuyorum!

Merhabalar arkadaşlar Bu moda stil bencem de doğal ve fresh tarzı seven moda stil fenomeni #ŞeffaflığınRitmi üyemizin bize yansıttığı enerjisine göre neler giyebilir? Hep birlikte bunu inceliyoruz. 1. Zerafet ve renkli...

İnsanların aklında nasıl kalıyorsunuz sizi nasıl tanımlıyolar?

2. görüşüm ve kısa görüşmüştük... Ve günde benim gibi kaç insanla görüşüyor 😁 Beni hatırlamasına mı şok olayım çokbilmişim hoş geldin demesine mi egon batsın demesine miii aşırı mutlu oldum ahshshd
1|2
Cevapla 2 6
12 dk

Sigara külü karışmış sudan içtim, sağlığa zararı olur mu acaba?

Dalgınlığıma geldi. Bir sıkıntı olur mu? Çocukken de içmiştim.
0|1
Cevapla 3 4

Bazen iyi biri olmak insanı daha çok yorar mı?

Bazen iyi biri olmak sanıldığı kadar kolay olmuyor. Çünkü insan anlayış gösterdikçe, alttan aldıkça, kırmamaya çalıştıkça kendi içinde bir şeyleri yutmaya başlıyor. Herkese iyi gelmeye çalışırken bazen en çok kendini...
3|0
Cevapla 7 3
3|1
Cevapla 17 7

Tatil yaparken tarihi yerleri de gezer misiniz?

Gittiğim yerde kale ya da müze gibi tarihi yerler varsa gezmeyi ihmal etmem.
2|1
Cevapla 7 5
16 dk
0|1
Cevapla 2 19
0|0
Cevapla 6 3
17 dk

Açlıktan ölmeyi beklemek?

siz hiç böyle bir şey yaşadınız mı yoklukta ve ben bir kaç hafta içinde yaşacayağım gibi duruyor anısı olan anlatabilir mine yaptınız nasıl hayatta kaldınız vs?
0|0
Cevapla 2 1

Bir insanın size iyi gelmediğini anladığınız hâlde ondan kopamamanız sevgi midir, alışkanlık mı?

Bazen insan kendisine iyi gelmeyen birini bile kolayca bırakamıyor. Çünkü mesele sadece o kişi olmuyor; alışılan ses, beklenen mesaj, birlikte kurulan ihtimaller ve içimizde yarım kalan duygular da insanı orada tutuyor....
5|2
Cevapla 17 5
0|3
Cevapla 2 7
0|2
Cevapla 5 7
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨