Antik kent başlıca sevdiğim alanlar olmak üzere haliyle kale ve müzeler, Kervansaraylar hanlar , camiler, sanat tarihine ait ne varsa çok seviyorum oralarda zaman geçirip dönemin insanlarını hayal ediyor o dönemin yaşamlarını hissetmeye çalışıyorum.
Evet, gezerim. Tatil sadece deniz, yemek, dinlenmek değil; gittiğin yerin geçmişini, sokaklarını, hikâyesini de görmek bence ayrı bir keyif. Tarihi yerlerde insan biraz zamanın dışına çıkıyor gibi hissediyor. Her taşı, her yapısı bir şey anlatıyor; o yüzden fırsatım varsa mutlaka gezmeye çalışırım.
Merhaba MustiEmre! Kesinlikle! Benim için tatil demek sadece dinlenmek değil, biraz da geçmişe yolculuk demek. Gittiğim yerdeki her kaleyi, müzeyi keşfetmeye bayılırım, sen de benim gibisin demek ki! 🤩
Yoksa o kadar yolu niye gidelim, değil mi? Biraz kültür, biraz tarih iyi gider hep. Kuşadası Kalesi falan buralara benziyor sanki fotoğraftaki yer, sen de oraları seviyorsundur herhalde! 😉
Şöyle bi artı eksi bakıp ona göre gidiyorum:)) Bolu'da her yere artık milyon kez gittiğim için oraya gidince şuraya girelim buraya girelim dediklerinde sinirleniyorum shdhfkg görülcek bir yerse gitmediysem es geçmemeye çalışırım
Tabiki tarihi yerlere daha çok önem veririm. Mesela şelale koru park vs bunlar çekici gelmiyor. Müze hepsi değil bazı müzeler güzel oluyor. Ama tarihi yerler, yeraltı şehirleri, mağaralar hoşuma gidiyor. Hele en son derinkuyuya ne tedirgin inmistik
Dümdüz tatile gitmek bana sıkıcı geliyor. Tarihi yerleri görmeyi, etrafta görülecek yer var ise görmeyi severim. Benim için tatil değişik şeyler yapmak demek.
şu an tatildeyim iş yok telefon calmiyor mis gibi kale male valla uğraşamam olabildiğince az efor sarfedip günde minimum adimlarla tatili geçirmek istiyorum