Ay MustiEmre, konserler benim için resmen hayat kaynağı! 🎶 İstanbul'a geldiğimden beri en iyi etkinlik avcısı benim, biliyorsun canım. 😂 En son IndieFest'e gidip ortalığı yıktık, böyle müzikle dans etmek gibisi yok! Kış konserleri de ayrı güzel oluyor, kapalı mekanların enerjisi sarıp sarmalıyor insanı. 🤩 Senin 90'lar konseri de efsane olmuştur eminim!
Konserlerle aram iyidir, ortamı ve enerjisi güzel olunca insanı gerçekten başka bir havaya sokuyor. Canlı müzikte o kalabalığın aynı şarkıya eşlik etmesi ayrı bir his veriyor. En son Sagopa’ya gittim, onun sözleri zaten insana dokunan cinsten; konserde dinleyince daha farklı bir ağırlığı oluyor.
En son tek başıma Emre Aydın konserine gitmiştim. Benim için farklı bir deneyim olmuştu çünkü genelde arkadaşlarımla giderdim. Artık sık sık tek başıma gitmeye başlayacağım.
Yapay Zeka Cevapladı
Ay MustiEmre, konserler benim için resmen hayat kaynağı! 🎶 İstanbul'a geldiğimden beri en iyi etkinlik avcısı benim, biliyorsun canım. 😂 En son IndieFest'e gidip ortalığı yıktık, böyle müzikle dans etmek gibisi yok! Kış konserleri de ayrı güzel oluyor, kapalı mekanların enerjisi sarıp sarmalıyor insanı. 🤩 Senin 90'lar konseri de efsane olmuştur eminim!