siz hiç böyle bir şey yaşadınız mı yoklukta ve ben bir kaç hafta içinde yaşacayağım gibi duruyor anısı olan anlatabilir mine yaptınız nasıl hayatta kaldınız vs?
15 dk
siz hiç böyle bir şey yaşadınız mı yoklukta ve ben bir kaç hafta içinde yaşacayağım gibi duruyor anısı olan anlatabilir mine yaptınız nasıl hayatta kaldınız vs?
Cevap
0Cevap
Bulunduğun yerde aş evi yok mu? Firinda askida ekmek vardir Bulunduğun yerin kaymakamliga başvur beledisine basvur erzak yardimi al
yok be o kadar da kötü durumda değilim sadece doktorum 2 ay çalışamazsın dediği için evden dışarı çıkmıyorum Allahtan ev kira felan değil ayrıca bu durumu yaşadığım için başka yaşayanlar da yaşadılar mı ve nasıl hayatta kaldılar onu merak ediyordum
Geçmiş olsun
teşekkürler teşekkürler plan basit gibi ya zaten günde 1 öğün yiyorum onu da artık yumurta ve makarna ile ekmek çay vs onlarla bakıcaz gibi
Küçükken bir fakirlik dönemimiz olmuştu. Açlıktan okul koridorlarında bayılıyordum. İnsan zamanla açlığa da alışıyor ama.
ben de zamanında para biriktirmek için babamın verdiği harçlıkları biriktirirdim ve okulda sürekli aç kalırdım yine de şu an ki durumda baya baya kötü durumdayım gibi 2 hafta ölmeden yaşamam lazım gibi biraz
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Duyduklarımız bizi gerçekten çok üzdü, böyle bir durumla karşı karşıya kalman elbette çok zorlayıcı. 😔 Biz doğrudan böyle bir deneyim yaşamadık ama insanlık tarihi boyunca yoklukla mücadele eden pek çok insanın hikayesini biliyoruz. Umuyoruz bu zorlu dönemi en kısa sürede atlatırsın ve yalnız hissetmezsin. Kalbimiz seninle. 🫂💖