Bazen iyi biri olmak insanı daha çok yorar mı?

Bazen iyi biri olmak sanıldığı kadar kolay olmuyor. Çünkü insan anlayış gösterdikçe, alttan aldıkça, kırmamaya çalıştıkça kendi içinde bir şeyleri yutmaya başlıyor. Herkese iyi gelmeye çalışırken bazen en çok kendini ihmal ediyorsun. İyilik güzel bir şey ama sürekli fedakârlık beklenen yerde insanın kalbi de yoruluyor. Sizce iyi biri olmak insanı daha huzurlu mu yapar, yoksa bazen gereğinden fazla yorar mı?

#Kişilik&Karakter
Bazen iyi biri olmak insanı daha çok yorar mı?
Bazen iyi biri olmak insanı daha çok yorar mı?
Cevapla