Kendinize uyarı niteliğinde bir not bırakmak ister misiniz?Tam 1 yıl sonra Aralık ayında soruyu güncelleyeceğim ve sizden kendi verdiğiniz notunuza uydunuz mu diye soracağım :) 2022 Aralıkta görüşürüz 😀
2022 yılında kendime not! Kendinize yeni yıl için bir notunuz var mı?
En çok kendini sev En çok kendine bak En çok kendine değer ver En çok kendinle mutlu ol Aynaya baktığında güzel gör yüzünü Hep kendi varlığını güçlendir. Unutma şunu önce sen gelirsin sonra diğerleri. Kendinden vazgeçip başkalarına adandığında, kaybolursun ve kendini kendin de bulamazsın. Sen varlığına bu derece değer verirsen Başkaları da değer verecektir. Sevgi görmek istersen kendini çok sev önce. Sonra diğerlerini. Sana zulmedenlere asla boyun eğme; Unutma asil at kendine kırbaç vurdurmaz..