Anketler: Yeme & İçme
Simitin yanında en iyi hangi peynir gider?
Simitle genelde krem peynir yenir ama ben tam yağlı yumuşak bir Ezine peynirini tercih ederim.
Köftenin en çok hangi çeşidini seviyorsunuz?
Benim için hepsi güzeldir ama içlerinden birini seçme tercihim olsaydı bu kesinlikle çiğ köfte olurdu 😎 Sizler köftenin en çok hangisini seviyorsunuz?
5 yıl boyunca bedava döner yiyecek olsanız et döneri mi yoksa tavuk döneri mi tercih edersiniz?
Size bir tercih sunulsa ve 5 yıl boyunca bedavaya döner yiyecek olsanız tavuk döneri mi et döneri mi yersiniz? Birini tercih ettiğinizde diğerini elemiş olacaksınız. Her seçim bir vazgeçiş. Tercih sizin basın bütün tuşlara🤣
Akşam yemeğinden sonra tüketmeyi en sevdiğiniz atıştırmalık hangisi?
Merhabalar Herkese 🌸 Akşam yemeklerinden somra çayın, kahvenin yanında yemeyi en sevdiğiniz atıştırmalık hamgisi?
Mısırı nasıl tüketmeyi seversiniz?
Ben aslında patlamış mısır da seviyorum ama haşlanmış mısırın yeri bir başka hele bir de mangalda ya da köz ateşinde olursa tadından yenmez #GeceMuhafızı 15 Ocak, 2023 Pazar Saat 14.52
Ketçap mı? Mayonez mi?
Merhabalar en sevdiğiniz sos hangisi ketçap mı? Mayonez mi? genellikle hangisini tüketirsiniz
Pide'nin yanında içecek olarak ne gider?
Şalgamla denedim fena değildi. #MustiEmre https://www.youtube.com/embed/k4aB4N3tG6Q
En sevdiğiniz makarna hangisi ya da hangileri?
Makarnayı genel olarak çok sevmekle birlikte bazılarını daha çok seviyorum. Onlar spagetti, kelebek ve erişte makarna. Diğerlerini de seviyorum makarna sonuçta ama bunları ayrı bir seviyorum.
Ağlayan pasta mı? Yoksa trileçe mi? Hangisini tercih edersiniz?
Hangi tatlıyı tercih edersiniz? Ankete katılımınızı bekliyorum..
En sevdiğin cips hangisi?
En sevdiğin cips hangisi? #yeme #içme #iyi #günler #iyi #akşamlar #reisaga55
Domuz eti yiyen oldu mu veya yemediyseniz yermiydiniz?
Ben Fransa'da yedim ve tadıda hoştu diğer etlerden biraz değişik ama beğendim yani.
Portakal mı, mandalina mı?
Malumun, kış mevsimindeyiz. Soğuk algınlığı ve grip için bire bir.. Siz hangisini daha çok seviyorsunuz?
Lezzetlimi lezzetli , mantarlı pizzalar yaptım mmm! Sen pizzanı nasıl seversin?
Nasıl gözüküyorlar 😋😋
Salataya hangi yağı kullanırsınız?
Biz hep zeytinyağı kullanırız. Her açıdan en güzeli o. Fiyatı pahalı ama o parayı vermeye değer
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 






