Sizin için elleriyle yaptı ama dibi tuttu 🙂
Gene de yer misiniz yoksa teşekkür edip geri mi çekilirsiniz?
Gene de yer misiniz yoksa teşekkür edip geri mi çekilirsiniz?
Yerim
Yemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet yerim tabi ki, önemli olan sevdiğim kadının yemek yapmış olması yani aşk için tabi ki de yanmış yemeği bile yerim :)
hatta zehir olsa bile içerim o derece, tabi ki de sürekli yakacak hali yok bir kez yaktığı için onu da yerdim tabi ki ya da tadı çok kötü bile olsa yemek isterdim yani sırf sevgilim ya da eşim yemek yaptığı için.
Sevdiğim insan yemeği yakmış olabilir sevdiğim insan yemek yapamıyor da olabilir yanık zehirlemez geri çevirmekde olmaz oda bir emek benim için yerdim sorunda etmezdim...😊🍲
dibi tutmuşsa çok sıkıntı olacağını sanmam... kontrol ederiz yenecek durumda ise yeriz... rahatsız edecek bir durum varsa tabiki ne ben yerim ne ona yediririm.
Al işte soruya bak yine❗️
Yanık yeri atar yerim ya da birlikte tekrar yaparız ya da dışarıdan söyleriz.
Soruda ne var? 🙂
Yine ilginç bir soru, aklından neler neler geçiyor kim bilir😁
Kızmazsan bir şey diyeceğim
😅😅
Elbettee, söyle bakalım 🙂
Allah kocana kolaylık versin😁
Evlenince tabi
Yaa nedenn😅
Akıllı insanları severim fakat burada sorduklarına bakarsak adam eyvah eyvah 🤣🤣
Apt*l mi demek istedin?
Ne alaka tam tersi fazla zekisin adamın işi zor dedim
Genelde o cümleyi kötü anlamlarda kullandıkları için ilk öyle düsünmüstüm 😬
Evet mesela sevgililerimin işi hep bayaa zor olmuştur 😅
Kadın milleti lafı illa tersten anlar 😄😄😄
Cevap
71Cevap
Yanmış yemeği yemem birine karşı sevgimi göstermenin bir yolu değil. Mideme zarar verir bu yüzden yemem.
gerrcekcı olayım yenecek gıbı ıse yerım degılse. emegıne tesekkur eder. dısardan soylerız ya da ben yaparım..
yenmez mi sevdiğin yapmış bazı yemeklerin yanığıda güzel olur , sütlacın dibi, karnıyarığın altı, mesela bak canım karnıyarık istedi yapıp kargo ile gönderirmisin
Makarnayı karıştırırken duvara fırlatan ben🤝
O yemekten daha fazla yerim kıyamam ki üzülmesini asla istemem
Sevdiğimin elinden zehir olsa yerim yaktığını mı yemicem 👌
Sadece dibi tuttuysa ve yenecek gibiyse yerim. Ama aşırı yanma kokusu varsa istesem dr yiyemem.
Bende yemek yapmayı çok severim ama birine vermeden önce kendim yerim sonra veririm. Kötü bir şey vermek istemem :D
Sevdiğimiz diye de zehirlenelim mi yani? Soru yanlış soru
Soru yanlış değil 🙂
Zehirleneceğin kadar yanık değilse?
O zaman öyle sorman gerekirdi :) demek ki soruyu yanlış sormuşsun :)
O kadar değilse yerim tabi.
Sadece sen böyle anlamışsan demek ki sen yanlış anlamışsın 😅
Anladım, zaten amacım zehirlemek değil elbette. Zaten o derece yanıksa sevdiğin kişi sana yedirmeye kıyamaz 🙂
Sadece bir kişinin anladığı ve bildiği doğru değildir diye bir kural mi var? Toplumun geneli bir düşünceye sahipse onun doğru oldugunu niteleyen şey ne? Bu tür asılsız ve temeli olmayan sözlerle gelme :)
Soru yanlış işte bağırıyor.
İnsanlar anlamak istedikleri şekilde cevap vermiş. Ben anlatman gerektiği şekilde yorum yaptim.
Kızlar okuduğunuzu anlayın kızlar:)
Dibi tuttu yazmışım açıklamaya. Her noktası kömüre döndü diye bir şey yazmıyor. Daha önce hafif yanmış tost, börek gibi şeyleri az da olsa yemiş ve zehirlenmemiş biriyim. Soruda da “sevdiğiniz” kişi yapsaydı demişim. Sevdiğin insan seni zehirleyecek şeyi neden yedirmek için sunsun ki? 🙂
İyi peki öyle olsun bakalım
Çok hevesleyip yapmışsa yerim be.. sevdiğim için değer💕
yerim ne olacak
yapmış
yanmayan yerleri yeriz:)
hımm güzel olmuş ama bugun benim sana süprizim vardı hadi paltonu al dışarı cıkıyoz der yemege götürürürm dsds
O üzülmesin diye yemişliğim var yine olsa yine yerim
Kendi yaktığımı da yiyemem, seviyoruz diye gerek yok o kadar zorlamaya.
Yenecek yerlerini yerim kalan kalır yapacak bişi yok
Çok zor lan bu sjsjdjksjs bir yandan midem bir yandan sevdiğim kız
yanmıs yanı nıye yıyım zehırlenıyımı kendı yesın banne
Yeniden yaparız. Yanmış yemeği neden yiyelim
Yanmış yemek insanı zehirler iki yumurta kır ban ekmeği tamam yahu🙂
Dibini ayiririz yeriz. Ne olacak o yemek çöpe mi gidecek?
Dibi yanmış ve üstü yenebilecek durumdaysa tadına bakarım ama yemem yani. Yeniden yapılır. 😄
Yanmayan yerilerinden yerim emek sonuçta
Yanmış yemek yiyemem ya maalesef 😃Yenisini yaparız ya da dışarıdan söyleriz dksj
Üstünden yerim tadı güzel değilse teşekkür eder yemeği bırakırım
Yemek kırmızı çizgimiz. Gerekirse yumurta kırar yeriz.
yaptı etti ama yakmıs yemek söylerim beraber yeriz :) ne gereği var gereksiz romantizme :)
Sonra kansere davetiye mi çıkaralım. Asıl seviyorsan senin yedirtmemen lazım.
Yemem tabi ki. Seviyoruz diye zehirlenmenin anlamı yok
Yemem oda yemessin olabilir büyütecek bir şey yok dışardan söyleriz bugünde
Çok yanmışsa mide zehirlenmesi geçirmemek için yiyemem ama çok değilse yerim
Hayatımın en kötü menemeni ni yemiştim. Beğenmedim yemiyordum, yesene diyince mecbur tabağındakini bitirmiştim 🙈
Benimle beraber bir bayan asla yemek yakamaz. Yaksa belki ihtimal tadarız beraber.
Neden yakamaz?
Yemekten anlarım. Yemek yaparım. Koku ve tat duyularım çok iyidir abartmak gibi olacak. Gurme diyebilirsiniz. Yemek yaparken oynaşırsak belki ihtimaller içine girer.
Elinden zehir olsa yerim cümlesi sadece uydurmadır. Kimse kimsenin elinden kanserojen bir hale dönüşmüş yemeği yemek istemez.
Deli değilim neden yiyim
Dibi tutması ayrı, yanması ayrı. Tümden yanmışsa yiyemem, kimse yiyemez bence
Mecbur değilsek yemeyiz
Verilen emek bile yemem için yeter.
O üzülmesin diye elinden zehir olsa yerim
Sen yakarsan yerim dünya güzeli :)
🙂🙂❤🌸
<3 🌹 😍
Benimde dibim tutar 😛
Yerim yansa bile terettut etmeden
O kadar uğraşmış, çabalamış yakmış ama nezaketen yerdim :)
burada mısın?
Evett
Bi soruda uzun uzuna yorumlasmissiniz da benim xper yetmiyor yazamadım. Sen bi adama bir şey anlatmaya çalışırken kadının birisi gelip adamdan tarafa olmuş. Kadının en büyük düşmanı yine kadın oldu diye bu yorum yapsana be 😂
Bir yerden sonra cahile laf anlatılmaz diyip kaçtım 😅
Bende tamamını okuyamadım ya mide öz suyundan bahsetmişsin onun başka bri dudaktan geldiğini söylediği anda arkama bakmadan kaçtım ordan 😂
Yemem ya sevgilin var mı senin
Niye sordun
Her geçen gün senden hoşlanmaya başladım
Neden
Çünkü çok güzelsin soruların cevapların herşeyin süper takip ediyorum uzun zamandır cesaretimi yeni yeni toplamaya başladım
Teşekkür ederim☺️
Tanışalım mı? Olmazsa arkadaş oluruz
Yemeği bırakır onu yerim Asdfvbdfg 🤭😂
Yerim valla onun yemek yapan ellerine ölürüm ben
Çok yandı ise yenmez zaten
Seviyorum diye yanık yemeği neden yiyeyim 😂
Yenmez herhalde yemekte sıkıntı varsa
Masayı dağıtır ortalığı velveleye veririm.
Yerim kalbi kırılmasın
İstemediğim hiç bir şey i yapmam
Benim için emek vermiş tabiki yerim
lezzetli olduktan sonra neden yemim :)
Annem arada yakarsa yiyorum üzülmesin diye
Yanık olmayan yerlerinden bir iki çatal alırım
Canımızdan mı vazgeçmedik yahu dksjdj
Yemem yalakalık için
Yemem abi romantiklik yapamam
çiğ tavuk bile yerim yanık yemek neymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?