Bazıları için bu durum tiksindirici olabiliyormuş 😅 Siz sorun eder misiniz?
Yemem 🤨
Yerim 🙂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bazıları için bu durum tiksindirici olabiliyormuş 😅 Siz sorun eder misiniz?
Yıllardır yiyor annem. Bunu niye dert edeyim ki anlamadım elini yıkıyor sonuçta.
Ben de küçüklüğümden beri yıllarca yedim ve bir haftada yemeyi bıraktım. Ama gidip de biri tırnaklarımı yiyorum diye yaptığım yemeği yemese kırılırdım cidden (temizlik hastasıysa başka tabi).
Yemem tabii ki. Erkek olduğum halde tırnağımda bir şey olduğunda rahatsız oluyorum.
O ellerle paraya, kapı koluna, tırabzanlara dokunuyor en önemlisi taharet alınıyor. Tırnağı uzun olanlar taharet almıyormuş gibi geliyor.
Ya bu biraz bakış meselesi. Tanımam koşuluyla Ben yerim ama başkasına göre o tırnağın arasında neler var durumu vardır😂 o yüzden tanımadığım birinden yemem
Cevap
51Cevap
Lantemizliğinden şüphem varsa yemem
Kadınsa yerim tabi ki.
Sevgilim yaparsa onuda tırnaklarını da yerim sorun değil
Ben başkasının böldüğü ekmeği dahi yemiyorum.
Kaldı ki uzun tirnaklardan yemek yicem öğğkkk
Yemem diyenler her gün dışarıda yemek nasıl yiyorlar acaba.. Temizliğine güvendiğim sürece yerim.
Yemem. Yedirmem. Yemek yapan biri olarak tırnaklarımi kısa kullanırım. Gayet temiz ve kullanışlı oluyor.
Mım mım afiyetle. Tırnak uzatmak pis olmaz anlamına gelmez. Tırnağı olmayıp da pis birisi olsa onun yemeğini yemem ama.
Eldoven giyiorsa olabilir, ya da ellemeden yapilan yemekler olabilir kasikla sadece karistiriyorsa😅
Tırnak uzatanların şeytanı eksik olmazmış. Şeytan uzun tırnaklardaki gölgede yaşar bu yüzden tırnak uzatılmaz temiz olunmalıdır. Asla yemem.
Midem bulanır kendim de tırnak uzatıyorum ama mutfakta hijyen önemli hiç olmadı eldiven taksın
Sen takiyormusun
Yemek yapacaksam ojemi çıkarırım uzun tırnakla da yapmam
Hmm
Kac yasindasin
tırnakları temiz, ojeli vede bakımlıysa ve elleri temizse yerim tabiki.
Istedi kadar temiz olsun icine b,*k giriyodur
@Dertliymxm o uzun tırnakta zor olur o😁
Yqpmali
@Dertliymxm ben manikürlü tırnakları bakımlı elleri krermli kadınları seviyorum. Bu benim seçimim🙂
Yerim ama tiksinirim. Hatta uzun tırnaklı kadınlar hoşuma gitmiyor gerçekten. Herşeyin protezi var nasılsa. O da protez olsun.
Sanki yemek yaparken vitamin olsun diye tırnagını atıyor yemege ama tırnak uzatıp içisimsiyah olursa 🤮🤢🤢🤮
Görsel çok kötü hiç güzel durmuyor. Yemeğe gelince nasıl yapıldığını görmediğim sürece yerim. Görürsem soğurum
Dışarda yedikleriniz daha beter ama zaten tırnağını uzatan biri bakımını yapıyordur temizdir
Kadın ve ya erkek tırnakları uzun birinin yaptığı yemeği yiyemem 😶
Temizse, elini yıkamışsa belki yerim ama hamur işi ise bence eldiven takılmalı.
Uzun tırnak kadında severim önemli olan bakımlı olması yerim elbette
Görseldeki bi tırnaksa asla... Ama bakımlı bir insan olursa yiyebilirim
Her kadının kendi eline has bi lezzeti vardır. Tırnakla ilgisi yok.
Ben o kadar uzun tırnaklarla yapılan yemeği yemem
Yemem takma tırnaksa eğer o olabilir ama çıkartması şartı ile tırnaklı parmak ile yemek mi yapılır
Benim tırnağım uzun ama eldivenle yapıyorum yemek.
Bakımlı ve temizse kaşık yerine bana elleriyle bile yedirse tiksinmem 😜
Hoş bi görüntü değil ya illa kalımtı kalır arasında benlik değil
Uzun tırnak ile hazırlanılan hamur işinden tiksinilebilinir evet.
arkadaşıma ayıp olmasın diye yemiştim tırnağıyla hamur yoğurmuştu
Tırnak uzatan biri "ayy ben yapamam dışardan bir şey söyleyelim" der.
Yemek yaparken eldiven kullanmamışsa yemem açıkçası o şekilde yapılan yemekleri hijyenik bulmam
Ne kadar temiz olduğunu söylese de benim gözümde pislik barındırır. Zor durumda değilsem yemem
Elleri temizse yerim sorun olmaz
Tırnak uzatmayla yemeğin ne alakası var Allah aşkına, sanki tırnağını uzatmayan çok temiz, ne biliyoruz yemek yaparken orasını burasını kurcalamadığı, ellerini yıkadığını :d
Yiyemem zaten annem ve kendim hariç kimsenin yaptığını yiyemem
Cok mu temizsin
Evet ve takıntılıyım
Kac yasindasin
20
Gunaydin
Tırnakların temizliğine bağlı pis ise kim yer ki
Yemem hayatta yemem hiç sevmem görseldeki kadar uzun tırnağı çok iğrenç takma tırnak olsa dahi
Elinin dahil olmadığı yemeklerde sorun yok ama hamur işi, köfte vs tırnak arasına girebilecek şeyler mide bulandırıcı
bende uzatıyorum önemli olan uzun kısa değil temiz tutmak yeterli bakımı yapmak her kısa tırnaklı kişiler de temiz olmuyor :)
Yerim niye yemiyim önemli olan temizlik temiz biri tırnakları uzun olsada temizdir kısa olasada tırnaktan ziyade temizlikle alakalı bence
Tırnak uzatmak pisliktir ne kadar temizlerken temizle
Asla bana tırnak uzatan kişiler köpek tırnağı
na benzetiyorum
Kötü Şey Hastalık Gelir Diyorum Dedim Allah Korusun
Tırnakları uzun kadınları severim.
Onlar nerede, nasıl iz bırakacağını iyi bilirler..
Eldiven kullansın.
Çünkü tırnak içleri gerçekten çok fena kir, pislik topluyor.
Bakımlı ise sorun olmaz
Yemem ya hele ojeliyse ama incitmem de
Yemem. İğrenirim.
Hijyenik değil
ay hayır yemem one be
Temiz birisi ise evet değilse hayır
Yok yaa yiyemezdim. Midem almaz.
Yemem.. yediririm😏🤪😂😂
Midem var benim.. alamam o riski.
Çelik eldiven giyerek yapıyorsa yerim.
İgrenç en nefret ettiğim şey tırnakk
Yerim. Benim için sorun olmaz.
Yerim temiz biri ise sorun etmem.
Yerim de temiz olursa eller tabi 😅
Ben sevmiyorum
Hicbir artısı yok
Eldiven kullanmalı anca öyle yerim.
Kendi tırnağımsa sorun yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?