10 Dakikada Yapılacak Kadar Pratik: Lezzetinden Çatlayan Hira Tatlısı ↗
Lezzetinden çatlayan "Hira tatlısı"nı yediniz mi?
10 Dakikada Yapılacak Kadar Pratik: Lezzetinden Çatlayan Hira Tatlısı ↗

Bakinca bile su icesim geldi. Boyle agir tatlilar bana gore degil. Ikram edilirse ayip olmasin diye 1 tane yerim.
Agir değil sergen cok hafif normalde bende şerbetli tatli yiyememki
Belli olmaz
Hayır, yemedim.
Deneyeceğim:)
Bekliyorum :)
Ben de bilmiyorum, ilk kez gördüm. Lütfen bencesine beni de etiketle, çok merak ettim canım.
Eline sağlık <3
Yorumunu sonra gördüm canım yazarken gorse idim inan etiketlerdim :) teşekkürler
İlk defa duydum 🙂 linkini bana mesaj ile at bende tarifi göreyim yaa
Cevap
34Cevap
Yedim bayıldım lokum gibiydi tarifini bilmiyorum verirsen yaparım 😂
Tatmadım ama irmik batırılıp tepsiye diziliyor şerbet ekleniyor hafif bir tatlı şekerpare anımsatıyor
Az önce yemek masamızdaydı kendisi ama rejimde olunca ben uzaktan bakmala yetindim 😔
Yemedim ama çok güzel görünüyor ya yanında çay olucak
Yapan olsada yesek ben bunu evde yapsam bir ay mutfakta kalır bulaşıklar
Belki bizim burada adı değişiktir ama görüntüyü de birine benzetemedim.
Hayır yemedim tatlıya da ne çok ihtiyacım var olsada şu tabağın hepsini yesem 😂😋😋
Hiç yemedim, ilk kez gördüm.
#Güneş
Olsada yesek :)
Ellerine sağlık hamaratlar belli oluyor :)
Hiç denemedim şerbetliyse denememiş olmam da normal
Yemedim tarif yazsaydınız
Yazacagim demiştim
İlk defa görüuorum
Seni görmek nusretin önünden geçmek gibi
Hoş geldin :)
Hoşgördüm❤
Sende modluk varmıydı?
Hayir
Seninle dertleşiyim biraz zaten kimse anlamaz kimse okumaz burayı. Tam unuttum diyorum birşey çıkıyo onu hatırlatıyo tamam mı normalde güçlü bir insanım ama o an sanki dünyanın en güçsüz insanı benim gibi oluyo. Başkasıyla evlenmese bu kadar koymazdı belki. Bıktım neyden dersen ağlayınca hani istemsizce şu yanaklardan göz yaşı süzülüp dudağının kenarına geliyor ya onun tadından bıktım. Ağlamaktan falan değil.
Neyse... sende anlayamazsın. Bütün bu yaşadıklarımı unutturacak bir kahraman bekliyorum sadece. Hep kızların kahramanı olmaz bu hayatta bazen erkeklerinde kahramana ihtiyaç duyduğu zamanlar olur.
Yok yemedim ama güzel yapan bir bayanın elinden yemek isterim
İrmik kurabiyesine benziyo
Güzel görünüyor, tarifini bekliyorum :)
Kuru pasta pofidik'in şireli hali heralde 😃
Yapay şeker tüketmiyorum :)
*Gecen bol olsun.*
Evet ve yaptim hafif ve kolay bir tatli.😊👍👍
yok yemedimm
yemedım hıc cok guzel olmus bellı ellerıne saglık
Hiç yemedim yapsanda yesek bir
ilk duydum yemedim ama güzel görünüyo
Yok denemedim duymadim
Tatlilarla pek aram yoktur
Harika görünüyor ellerine sağlık..
Bunu sen mi yaptın? 🙂
Hira bebek geldi aklıma.
Tarifini belkerim
yedik tabikisi
Nerde yedin yaaa allah aşkına :D
Sussana sen 🙄
Evet yaparım çok lezzetli
Mükemmel gözüküyor hayır adını ilk kez duydum
Yimedim yapan olmadı 😥😣
Adını duymadım yemedim de
Yemiş olabilirim bilemedim şimdi 😏
Aynen benzerini yedim
Hertürlüsü severim tatlıları
Ablam yapardı
Maşallah ne kadar hamaratsin
hayir
Aa bunu gördüm nefis yemek tariflerinde
Hiç denemedim
Denedim sanırım
Yemedim
İlk kez duyuyorum
Yemedim
Yemedim
Şerbet tatlısı mı bu?
Şerbet katılıyor evet
Hiç duymadım.
Ilk kez duydummn
tatmadım
Hayır yemedim hiç
Yemedim
Hiç duymadım
Elimde yiyorum şimdi
Yok denemedim hic
Yedim çok güzel ya
Hayir.
Yedim.
Yemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar