Sadece özel günlerde, moralimizin bozuk olduğu zamanlarda değil her zaman tatlıya aşığız😋
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Regl dönemi ve gebelik dönemi iki dönemdede bayan cok aşerir regl döneminde bayanlar cok hizli kilo alabiliyor bu yuzden ben tatli iceceklerle ya da 1 dilim kek ile idare etmeye calisiyorum 🙈
onun regl ile alakasi yok tercihdir sadece cunku regl doneminde herhangi bir tatli yemek insan bazen muz bile yeterli oluyor vucut tatli istiyor yani illa cikolata degil ama ben en cok bitter severim :)
Can sıkıntısından oluyor her ne oluyorsa 😂😂 Eger kendinizi odanin icinde bir saga bir sola yürürken buluyorsaniz, her an "tatliiiii" diye bagirmaya baslayabilirsiniz 😘😘
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Zaten bizim canımız yok :D
Her an çeker onların canı.
Bence her türlü, her durumda veya her yerde tatlıyı yerler. Daha çok moralleri bozukken yerler 😂
Ben her türlü, her durumda tatlıyı yerimde daha çok moralim bozulunca yerim
Bende çikolata krizim tutuyor engel olamıyorum nedenini bilmiyorum
Adet olduğunda doğal olarak çikolata krizine girdiğimi hatırlıyorum 😂😂😁😁😁
Regl döneminde acayip tatlı şeyler istiyor biz kızların canı :)
Tatlı benim mutluluk hormonlarımı arttırıyor, o yüzdenn evde ne zaman bulursam direk kaparım.
Burada tatlıdan bahsediyoruz. BAHANEYE GEREK YOK ❤🍰🍧🍨
tatlının hangi an lazım olacağı belli olmaz, her ana uygun bulundurmak gerek.
Ozel günlere saklanır tatlılar. Bayramlara yakışır bence en çok ♡
Her dakka istiyorlar. 😅 Özelikle trip anlarında baya istiyorlar
Aslında hormonal birşey ancak her an isteyenler de var. :D
Üzüldügüm zaman tati mutlu oldugum zaman tuzlu severim 😊
Malum zamanlar her saniye bunun dışında gece yatmadan önce genellikle ☺️☺️☺️
en çok özel günlerimde çekiyor valla dünyadaki bütün tatlıları yemek istiyorum
ye sende ozaman regl hanım
Kız arkadasımın söylemesinden dolayı bilirim tatlı krizlerine girmekte idi
Sadece özel günlerde, moralimizin bozuk olduğu zamanlarda değil her zaman tatlıya aşığız😋
Regl dönemi ve gebelik dönemi iki dönemdede bayan cok aşerir regl döneminde bayanlar cok hizli kilo alabiliyor bu yuzden ben tatli iceceklerle ya da 1 dilim kek ile idare etmeye calisiyorum 🙈
beyaz çikolata severlermiş regl kızlarımız
onun regl ile alakasi yok tercihdir sadece cunku regl doneminde herhangi bir tatli yemek insan bazen muz bile yeterli oluyor vucut tatli istiyor yani illa cikolata degil ama ben en cok bitter severim :)
Arkadaşlarıyla muhabbetin tatlılığını ikiye katlamak istediklerinde
Özel günlerde ve moralleri bozukken canları tatlı çeker. Buna ben de dahil. 😂
Regl ya da diyetteyken bazen krize giriyorum öyle böyle değil
tatlı şöyle baklava tarzı olsun yanınada dondurma üff ne giderdi iftardan sonra
Daha çok hüzünlü zamanlarda mutluluk hormonu salgıladığı için
Tatlı krizi tuttuğu an tatlı krizi tuttuğu andır abartmayın o kadar
Moralim bozukken sebepsizce tatlı yerim ve bu gerçekten beni yatıştırır:)
Tatlı sevmeyen tek ben olamam herhalde!
Yaşasın tuzlu ve acı!
Ben, özel günlerde daha çok tatlı ihtiyacı hissettiklerini biliyorum.
Özel günlerde ayrı bir tavan yapiyor hormonsal olarak😄
Az ye ölcen
Özel günlerimden önce ve bu günler süresinde çıldırıyorum tatlı için...
Regl dönemlerinde hormanlar yüzünden tatlı aşerme isteği fazla oluyor.
Şayet kız arkadaşımla konuşurken bile canı tatli istese hemen ayar cekerim 😅😅
Tatli olsun tabiki tatli olmadan duramam arkdasimla cok guzel olur hem yeriz hemde sohbet etmek kadar guzel bisey yok sanirim 😂
Özel günlerde hormonlar “tatlı tatlı” diye bağırmaya başladığında
Yaa sormayın arkadaş her buluşmaya insan cebinde çikolata gofretle gider mi? Yeğenleri mi görmeye gidiyorum sevgiliyi mi belli değil :D
Tatlı dediğimiz zaman yorumları siz görüyorsunuz. 😏
Genelde çikolata canları çeker haksız mıyım kızlar?
Tek bahaneleri "herșey ve her zaman" olmasını benimsemeleri :)
Arkadaşlarıyla muhabbetin tatlılığını ikiye katlamak istediklerinde
Regl olduğumuz zaman hormonlar "tatlı, tatlı" diye bağırıyorlar. 😄🍩🍭🍬🍫🍰
Kesimle özel günler 🎈 nedeni hormonlara karşı koyamamak 😂
Özel günlerde hormonlar “tatlı tatlı” diye bağırmaya başladığında
Kızlar Genellikle özel günlerde ve morali bozuk ken yerler
Tatlı diye ceset yemek isteyecekleri bilirim regl döneminde
En spor yapanı bile tatlandırıcı falan koyup yine yiyor o tatlıyı, kaçamıyolar ne varsa artık
Bence tatlı yemek için bahane uyduruyorlar herhangi bir durumda tatlı yemiyolla
Tatlı olsun an fark etmez ki onlara depresyondayken yiyorlar mutluyken yiyorlar zaman fark etmez yani 😅
Özel günlerde tatlı krizleri olduğunu duymuştum😃
Hayatımda bir kiz olsa her türlü tatlıcıya giderim.
Can sıkıntısından oluyor her ne oluyorsa 😂😂 Eger kendinizi odanin icinde bir saga bir sola yürürken buluyorsaniz, her an "tatliiiii" diye bagirmaya baslayabilirsiniz 😘😘
Moral bozukluğu
Özel günlerde
Tatlı krizi döneminde
Hormonlar cidden bana tatlı ver diye bağırıyor özellikle özel günlerde
Bu hayatta parasıyla tat alabilinen en ucuz mutluluk
genellikle özel günler ve moralin bozuk olduğu zamanlar
Tatlıı yiyip yiyip sonra çok tatlı oluyorsunuz🙈🙈🙈
biri tatlı mı dedi nerden geldim bianda buraya <3 <3 :)
Ayrildiginda ya da moreli bozuk oldugunda yerler genelikle
Özel günlerde hormonlar “tatlı tatlı” diye bağırmaya başladığında
Öyle herzaman değilde herhangi bir tartışmanın sonunda barış ilanı için istemesi işimi kolaylaştırıyor
tabiki de kızların özel gününde krizzz tutuyorr yanii napalımmm habire yiyozzz he bide depresyondaykennnn
Eğer ben de regl olsaydım özel günlerimde yerdim tatliyi en çok