Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 3) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
zengınıhtıyar Takip Et Xper 4 Yaş: 59 +1 yıl gayet basit özel gününde azanı na sürekli rastlıyorum da ondan 0 0 Yorumla
murateren3436000 Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Moralleri bozukken, süper bir gücün keyiflerini yerine getirmesine ihtiyaç duyduklarında 0 0 Yorumla
orhamkublay Takip Et Xper 4 Yaş: 72 +1 yıl Tatli yelim tatli konusalim daha fazlasi zararli Afiyet olsun 0 0 Yorumla
parol__ Takip Et Xper 4 Yaş: 44 +1 yıl Sanırım erkeklere kizdiklari an acayip tatlı oluyorlar 0 0 Yorumla
Tuğrull1881 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Kadın üzülür çikolata yer sevinir yine yer bence anlamak pekte mümkün değil. 0 0 Yorumla
BirTutamSaRımsak Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Hiç bir kadın tanımadım ki cikolata yememek için bahane bulsun 0 0 Yorumla
Oquzhan016 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Genellikle regl döneminde çok tatlı tüketiyolar acıyı bastırmak için olsa gerek 0 0 Yorumla
Kkslrsln Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Gecenin 2 sinde tatlı almaya giderdik ya bu nasıl bir hormon😂 0 0 Yorumla
nuuur88 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tatlı değil de canım yoğurt çorbası çekti ya sjdlsod. 0 0 Yorumla
Aliuzun_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hepsi aynı bikeresinde bir abla bizim bakkaldaki tum çikolataları goturduydu napacaksa 0 0 Yorumla
tuğçe046 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Çikolata çilek ve kivi karışımına bayiliyorummmmm😍 0 0 Yorumla
güzeldeğiltatlış Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Tatli bagimlilik yapiyo o yuzden her an istiyoruz bence😂😁 0 0 Yorumla
JimyKamil Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Moral bozuk olunca daha çok çekiyor sanırım :-) arada bana da geliyor çikolata krizi :-) 0 0 Yorumla
Kuboylu Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Tatlı istiyorsa bilki moreli iyidir sen ne istersen yapar sevgilin 0 0 Yorumla
Boşvergereksiz Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Sek quark yeni sen quark tatlı yerkeen özgür olmaa vaaktiii 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl bir gece eski sevgilimin canı tatlı çekti cebimdede 10 tl vardı 10 tlik çikolata aldım sonra eve yüreyerek gittim ama helali hoş olsun :) 0 0 Yorumla
gecelerinÖTESİ Takip Et Xper 6 Yaş: 57 , eic 56% +1 yıl Talı candır. Vücudun lokomotifidir. 1 0 Yorumla
DondurmaGibisin_ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 49% +1 yıl Her an 😍😍♥ bak candım şimdi de çekti 😣 1 1 Yorumla DondurmaGibisin_ +1 yıl Canım olacaktı 😒 Yorumla
babetlibirkedi Takip Et Xper 6 Yaş: 40 , eic 59% +1 yıl Yeterki tatli olsun cesidi onemli degil 😂 1 0 Yorumla
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Her zaman tatlıya yerim var💜😍 1 0 Yorumla
successfulins Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 38% +1 yıl Her an sanırım 🤭 Ama sporu heba etmeden 😌😌 0 2 Yorumla Guidingman +1 yıl Tatlı tatlıyı nasıl yiyebilir delii 😏😊😂 Yorumla successfulins +1 yıl ☺️😌😇❤️🙏🏻 Yorumla
EmilRadoslavov Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 74% +1 yıl Her an kesinlikle... ama çok hoşuma gidiyor bu 🤗 0 0 Yorumla
Yeteruleeeyyn Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 52% +1 yıl Offf Şu an ekler kek olsa da yesem 😋 0 0 Yorumla
Ayse93ayse Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 70% +1 yıl Tatlı yemek için bir bahaneye ihtiyacım yok. 0 0 Yorumla
gicikhoncikella Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 39% +1 yıl kesinlikle adet oldugundaaaa 0 1 Yorumla gicikhoncikella +1 yıl ama hafif bir tatli olcK zateb insanin agrisi oluyooo Yorumla
Tuğba22416852 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 , eic 31% +1 yıl Tatlı benim keyfini yerine getiriyor ya 0 0 Yorumla
Ccarpeediemm Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl Tatlı krizleri 😊 1 yetmedi 2 3 gidiyor 😊 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
gayet basit özel gününde azanı na sürekli rastlıyorum da ondan
Moralleri bozukken, süper bir gücün keyiflerini yerine getirmesine ihtiyaç duyduklarında
Tatli yelim tatli konusalim daha fazlasi zararli Afiyet olsun
Sanırım erkeklere kizdiklari an acayip tatlı oluyorlar
Kadın üzülür çikolata yer sevinir yine yer bence anlamak pekte mümkün değil.
Hiç bir kadın tanımadım ki cikolata yememek için bahane bulsun
Genellikle regl döneminde çok tatlı tüketiyolar acıyı bastırmak için olsa gerek
Gecenin 2 sinde tatlı almaya giderdik ya bu nasıl bir hormon😂
Tatlı değil de canım yoğurt çorbası çekti ya sjdlsod.
Hepsi aynı bikeresinde bir abla bizim bakkaldaki tum çikolataları goturduydu napacaksa
Çikolata çilek ve kivi karışımına bayiliyorummmmm😍
Tatli bagimlilik yapiyo o yuzden her an istiyoruz bence😂😁
Moral bozuk olunca daha çok çekiyor sanırım :-) arada bana da geliyor çikolata krizi :-)
Tatlı istiyorsa bilki moreli iyidir sen ne istersen yapar sevgilin
Sek quark yeni sen quark tatlı yerkeen özgür olmaa vaaktiii
Tatlı kendini iyi hissettiriyor
bir gece eski sevgilimin canı tatlı çekti cebimdede 10 tl vardı 10 tlik çikolata aldım sonra eve yüreyerek gittim ama helali hoş olsun :)
Tatlı olsun kralından olsun, 😁
Kesinlikle her an! 😍
Fazla ağrıları alıyooorrrr
Arkadaşlarıyla otururken.
Daha çok b ama genelde severler.
Talı candır. Vücudun lokomotifidir.
an itibariyle çekti sağolun
Her an 😍😍♥ bak candım şimdi de çekti 😣
Canım olacaktı 😒
Yeterki tatli olsun cesidi onemli degil 😂
Tatlı candır hele ki hafif olursa
Özel günlerde ewet 😎
Regl öncesi ve regl zamanı...
Sadece reglken işe yarıyor
C... burde regl dönemi cekiyo
Her zaman tatlıya yerim var💜😍
Tatlı her zaman keyif verir
Özel günler moralin bozuk olduğu anlar
Her an sanırım 🤭 Ama sporu heba etmeden 😌😌
Tatlı tatlıyı nasıl yiyebilir delii 😏😊😂
☺️😌😇❤️🙏🏻
Şekerim düştüğünde özellikle
Tatlinin en güzel hali o zaman
Canlarının tatlı çektiği an 😂
Her an kesinlikle... ama çok hoşuma gidiyor bu 🤗
Kendilerini mutlu hissetmek için. ☺️
iftardan sonra görmeyim :D aman aman
Her an tatlıya ihtiyaç duyarım
Her zaman öyledir çünkü
Offf Şu an ekler kek olsa da yesem 😋
Tatlı yemek için bir bahaneye ihtiyacım yok.
kesinlikle adet oldugundaaaa
ama hafif bir tatli olcK zateb insanin agrisi oluyooo
Her an her dakika her saniye
Ozel gunlerde genelde ister
Her an tatlı olmalı 😄
ah ne değişik mahluklar bu kızlar.
Tatli sevmeyen kadi var midir ki
Bahsi gecen kisiler kizlar
Her an her yerde olabilir
Hepsi olur onlar için
Tatlısu’m bir yaşam düşünemiyorum🙈🙄
Her ama her saniye. Tabi seven için.
Tatlı olsun Baklava olsun fıstıklı
Tatlı benim keyfini yerine getiriyor ya
Tatlı krizleri 😊 1 yetmedi 2 3 gidiyor 😊
Kızların sagı solu belli değil.