Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 4) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
vega_ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl işyerinde dolabımda danissimo vaaarr çikolatalı 0 0 Yorumla
makine_muhendisi_bey Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 53% +1 yıl Tatlı olsunda onlara her zaman yerler 0 0 Yorumla
Geçerkenugrayımdedim Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 40% +1 yıl Bence kadınlar her daim istiyor tatlıyı 0 0 Yorumla
ÀTĒŞKIZIÁLĒV Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 35% +1 yıl Yorgun bir günün sonunda çok iyi geliyor 0 0 Yorumla
thestyxx Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 46% +1 yıl Ayda yılda bir heralde, olmazsa olmazım değil 0 0 Yorumla
SenKimsinAcabaaağ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 39% +1 yıl Ben susucam profil resmim konuşacak sjsjsjs 0 0 Yorumla
HELLRAISER38 Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 38% +1 yıl Tatlı bir muhabbete tatlı iyi gider. 0 0 Yorumla
isimsizmanyak Takip Et Xper 3 Yaş: 35 , eic 33% +1 yıl Her an tatlı canım çekebilir😁 0 1 Yorumla 12kemal123 +1 yıl en cok hangı tatlıyı sevıyorsun Yorumla
fatoşşşşş20 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 , eic 40% +1 yıl Özel günümde acayip istiyor canım 😊😊 0 0 Yorumla
kırmızıpapuçç Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 33% +1 yıl Moral bozukken özellikle tatlı iyidir 0 0 Yorumla
elmakurdu15 Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 45% +1 yıl Moral bozukken gücüm yokken tatlıııııııı 0 0 Yorumla
Peloox Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 62% +1 yıl Adet olduğumda şimdiki gibii 0 2 Yorumla ÖmerrKaYsErİ38 +1 yıl geçmiş olsun ozaman Yorumla Peloox +1 yıl 😂 tesekkur ederim Yorumla
Muallime__ Takip Et Master Yaş: 30 , eic 58% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aldığım tüm kilolar can sıkıntısından... 0 0 Yorumla
PsikolojikkDeli Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 50% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 414 cevap paylaştı. Benim canımın tatlı istemediği tek biran yok. :D 0 2 Yorumla Tekelioğlu +1 yıl Dedim ya sende de hipoglisemi var farkında değilsin :D Yorumla PsikolojikkDeli +1 yıl @Tekelioğlu Olabilir :D Yorumla
fahrenayt Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 35% +1 yıl canın çıksın diyemediğin için.. her an tabiı ki 0 0 Yorumla
ersnkrcn Takip Et Master Yaş: 41 , eic 39% +1 yıl Tatlı, ile pek aram yoktur ama, bu çok iyi. 0 0 Yorumla
Bağyancokbilmiş Takip Et Master Yaş: 46 , eic 57% +1 yıl Özel günlerde ve moral bozukken. 0 0 Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 , eic 57% +1 yıl Özel Günler tabii :)*Gecen bol olsun.* 0 0 Yorumla
birlahmacuncucu1230 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Aslında her an 😂😂 ama en çok regl zamanlarında 0 0 Yorumla
princessflora Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Her zaman canım tatlı istiyo 😂 0 1 Yorumla Mcmaraz +1 yıl Bak burda haklısın 😉😉 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
işyerinde dolabımda danissimo vaaarr çikolatalı
Moral bozukken tabiki
temelde hepsi aynı bence
Tatlı olsunda onlara her zaman yerler
Tatlıya asla hayr diyemem
Hormon lar tatlı diye bağırdığı için
Bence kadınlar her daim istiyor tatlıyı
Sanırım en çok özel anlarında
Tatlı moralleri düzeltir ondan Yani
B ve C şıkları diyorum :D
Yorgun bir günün sonunda çok iyi geliyor
çünkü tatlııı her an istenir
Ayda yılda bir heralde, olmazsa olmazım değil
Ben susucam profil resmim konuşacak sjsjsjs
Arkadas larla kahve yani cikolata
Tatlı bir muhabbete tatlı iyi gider.
bırıncı secenek daha uygun
Her an tatlı canım çekebilir😁
en cok hangı tatlıyı sevıyorsun
Özel günümde acayip istiyor canım 😊😊
Tatlı cekse hemen getiririm
Moral bozukken özellikle tatlı iyidir
Moral bozukken gücüm yokken tatlıııııııı
Tüm kabahât hormonların pek tabiî.
Beni gördükleri her an 😂✋
Akşam sekizden sonrası
Adet olduğumda şimdiki gibii
geçmiş olsun ozaman
😂 tesekkur ederim
tatlı krizim tutmak üzere
Bir tek ben mi sevmiyorum tatlıyı?
regl dönemleridir bence
Aldığım tüm kilolar can sıkıntısından...
Benim canımın tatlı istemediği tek biran yok. :D
Dedim ya sende de hipoglisemi var farkında değilsin :D
@Tekelioğlu Olabilir :D
canın çıksın diyemediğin için.. her an tabiı ki
Tatlı, ile pek aram yoktur ama, bu çok iyi.
Özel günlerde ve moral bozukken.
Özel Günler tabii :)
*Gecen bol olsun.*
Her an.
#Güneş
Heran tatlısız yasanmaz hayat motivasyonum düser
Aslında her an 😂😂 ama en çok regl zamanlarında
Terkedilmişlik sendromu tabiiki.. 😂😂
Oruç olduğu her an bir şeyler çekiyor
Her bahanemde, her an!💚
Regl iken benim öyle olmasada
Her zaman tatlı 😍😍😍😍
Her zaman canım tatlı istiyo 😂
Bak burda haklısın 😉😉
Şekerli şeyler sağlığa zararlı
özel günleridir bizimde kara günümüz.
Regl olmadan hemen once
Tatlı herzaman istenir.
tatlıya dayanamıyor gibiler :) her an
yeterki tatlı olsun yaa
Her an herşey olabilir
Hepsinde de canımız tatlı çeker :)
Her an olabilir sorun yok😂😂
Kızlar tatlının her çeşidine bayılır.
Her şekilde bahane bulup yerim
Özel günlerde ayrı bir tavan yapar
Tatlıyla pek aram yoktur o yüzden cok nadir yani
tüm hücrem tatlı diye bağırdığında
Özel günleridir tabiki
Genelde özel günlerinde istiyorlar