Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 5) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
SorularinEfendisi Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Genelde üzgün olduklarında isterler galiba 0 0 Yorumla
_____Vampirllla_____ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Her zaman değil arada iyi oluyor ama 😂😂😂 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı. Puding severim daha çok. 0 0 Yorumla
rroommeeoo Takip Et Master Yaş: 51 +1 yıl Ben her an diyorum 😄😉 0 1 Yorumla rroommeeoo +1 yıl Siz ise özel kadınsal durumlarınızda deli gibi istoyosunuz biliyorum 😉 Yorumla
İstatistikci8688 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl Özel günlerden önce ben ben olmuyorum 1 1 Yorumla 12kemal12 +1 yıl kadınların ozel gunlerınde hasta dıyede tabır edılen gunlerınde tatlı en ıyı dostlarıdır bunu deneyımledım ben degıl gorduklerımden yola cıkarak belırttım Yorumla
ece35x Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Hiçbir zaman, tatlı sevmem. 0 1 Yorumla fenerlim1907lendim +1 yıl İddialıymış vavs Yorumla
Peynirlimakarnamio Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Özel günlerde tavan yapıyor ay 0 1 Yorumla hasan5454 +1 yıl neden Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Tercih etmem pek ozel gunler
Tatlı yerine lahmacun çeker benim canım :)
Özel günlerde çikolata krizim tutuyo
Tatlı insana her an mutluluk verir.
her ann mesela benn :D
Adet olduklarinda diye biliyorum ama..
Arkadaşların yanında tabii
Ortam tatlı, muhabbet tatlı. Daha ne olsun?
En çok özel günlerde sanırım
Tercübeyle sabitlenmiştir :)
İnsanlari baya mutlu ediyo 🤗🤗
Genelde üzgün olduklarında isterler galiba
Her an herşeyi isteyebiliyorlar..
Hormonlar halay çekmeye başladığında
Moralin bozuk olduğu zaman
İnsanın en mutlu olduğu an
Benim özellikle regl olduğum zamanlar
Her an çeker benim canım
Eski sevgilim öyle olurdu
Her zaman değil arada iyi oluyor ama 😂😂😂
Kadinlar her an çikolata ister
genelde moralim bozukken tatlı yemek isterm
Puding severim daha çok.
Hiç belli olmuyor her an da olabilir
Ben her an diyorum 😄😉
Siz ise özel kadınsal durumlarınızda deli gibi istoyosunuz biliyorum 😉
Bana göre heran sanki
Ozel günlerde vede can sıkıntısında :)
Regl doneminde sadece 😄
Her an tatli yemenin yeri ve zamani olmaz 😁
Genelde özel günlerinde yerler nedense😂😂
Her zaman çekiyor canım
tatlı her türlü kabulüm
bir traliçe olsa hayır sadece ben demem🤤🤤
Tatlıyı her an giyebilirim
Morali bozukken derler.
Her an isterler herhalde
tatlıya hiçbir zaman hayır denmez her an
tatlı yemeye bayılıyorum
dunyaya bize dar ettikleri dönemler
özel zmanlarda daha çok tabii..:)
Olursa yerim olmazsa aramam
En guzel hangisi bunlardan
Tatlıyı cok severim ben
Özel günlerden önce ben ben olmuyorum
kadınların ozel gunlerınde hasta dıyede tabır edılen gunlerınde tatlı en ıyı dostlarıdır bunu deneyımledım ben degıl gorduklerımden yola cıkarak belırttım
tatlı için bahane aramam
canım istediğimde yerim
Morelim bozukken😏😏🙄
Özel günlerde çikolata vazgecilmezimdir
Kan şekerleri düştüğünde
Yoğurt tatlıları denedim, güzeldi.
Arada geliyor canim sijilinca 😂
Tatlıyı çok seviyorum yaa
Hiçbir zaman, tatlı sevmem.
İddialıymış vavs
Özel günlerde tavan yapıyor ay
neden
Tatlı da bir ihtiyaçtır.
Tatlyı severim
Yaa tatlının anı mı olur 💜
Hormonlar tatlı istediğinde
Gene canım tatlı istedi 😂
Özel gunlerde esim cildiriyor tatli diye