Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 6) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
missipgirl Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Çok gergin olduğum zamanlar ve Regl olduğumda 😑 0 0 Yorumla
Sıla_RU-TR Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 38% +1 yıl Özel günlerde 1 1 Yorumla deytlaa +1 yıl Doğrudur Yorumla
kırmızı_bisiklet Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Tatlı her zaman canım çekmez bazen sadece 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Her an aserdikleri için :))
Çikolata bayılirım 😁😁
özel günlerde tatlı krizine girerler
Kızların canı her zaman tatlı ister
danissimo harbi şahane
turta veya alman pastası
Ya tatlı ya ilaclı gazoz sart 😆
Çok gergin olduğum zamanlar ve Regl olduğumda 😑
Obezite başlangıcı :)
Her an tatlı için bahaneye ne gerek
Tatlı yemek için bişey olması gerekmiyor
Regll
Nerde ise hemen her an
Tatlı yiyelim tatlı konuşalım
Ben her an istiyorum 🤦🏼♀️
Tatlı krizlerinden yoruldum. :D
B ve C dicem ama kesin D
Her a
şu an ki ruh halim çünkü 😁
3 gün önceden sinyaller verir
Her an her zaman.
Morali bozukken
arkadaşlarla daha tatlı olyor
Her an canları çeker tatlısız yapamazlar
Spordan sonra
canım tatlı çekti tam şu an.
Ozel gunlerde sadece
Özel günlerde
Doğrudur
Tatlı her zaman canım çekmez bazen sadece
Özel günlerinde bunu bilmemek sağlıktır 😀
en çok regl dönemlerinde tatlı istiyorlar
tatlııııııı :d
Kızların her an tutuyor tatlı krizi 😂
Kızların canım acayip tatlı çekti dediği an
Herzaman tatlıııı😍😍😍
Her zaman zaman zaman 😍💛💚💙💜
her an
Her an
Regl olduklarında
Özel günlerde ve oruçluyken
Regl dönemi olması lazım
her an 😔
şu an
Ansızın 😍😍
Sadece kızlarmış 😃
Tatlının anı mı olur 😂
Canı tatlı çektiği an 😋😂
Kadınları anlamak zor ama herzaman
Her turlu her an yerim ben valla
Heran tatlı yesem bikmam...
Aynen tatlı olsunda ne olursa olsun
Tatlı bu şekilde daha çok mutlu eder
Kan şekerimiz düşüyodur belki
Her zaman her an
Tiramisu :)
Kızlarımız. Tatlı zaafı var 😂
Eski sevgililerimden biliyorum 😂
Her an. Şu an bile canım çekti
Cunku tatliyi seviyorum
Kendimden bilyrmmmmmm