Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 7) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Nicksizbayanx Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Üzüldüğümde değil tatlı her şeyi yemek istiyorum 0 0 Yorumla
IRMAK_20 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Mutsuz ve stresli olunduğunda bence. 0 1 Yorumla Mcmaraz +1 yıl Katılmıyorum sana Yorumla
Muhendisolanressam Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 50% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 507 cevap paylaştı. Her an❤️❤️ 0 0 Yorumla
Mehmet16611661 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl En kolay mutluluk bakkaldan bile alabilirsin😁😁 0 0 Yorumla
Areşböceğim Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Her türlü hormonlar kazanır. Tatlı krizi tavan. 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. 1 numara 0 0 Yorumla
hrnrakmaz1322 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Canım her istediğinde öyle özel bir durumum yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Kadınların derdi hiç bitmiyor ki
Her an 🌸
Can sıkıntısında hemen tatlı isterim
İftardan sonra tatlı ne iyi gider snsns
Her an olabilir :D
genelde bende hep oluyo bitmeyen tatlı sorunu
Firin sutlac.
Bn her üzüldüğüm de tatlı yeyip ağlarım
Ne yapacakları belli olmaz
Tatlı olsunda ne olursa olsun valla
Çünkü tatlı
tatlı olsunda ne olursa kesme şeker bile olur
şeker hastası olduğumdan tatlı yiyemiyorum
Benim acikmaya başladığım an
Üzüldüğümde değil tatlı her şeyi yemek istiyorum
Efsane
tabi ki özel günlerde :)
dondurma olsada yesem..
Reglin 1-2-3 günü
Özel günlerde bence
Her zaman her an 👍
Yukardakilerin hepsi dkdmmdmd
Özel günler
Genelde sinirli anlarında
Mutsuz ve stresli olunduğunda bence.
Katılmıyorum sana
mutluykende mutsuzkende tatlı yıyebılırım
Tatlısız yaşanmaz
Her an❤️❤️
Tatlı olsun
Her an tatli yiyebilcek varliklar kadinlardir.
Bence çikolata istiyordur
Bence özel dönemlerinde
En kolay mutluluk bakkaldan bile alabilirsin😁😁
Hic bir zaman 😁
her an bea
"Canım Acayip Tatlı Çekti" Dediği An Tabiki.
Şımarıklık
Şey bencede Çokolat falan al Kazandibi
En çok adet günlerinde :D
Bana hep öyle zamanlarda bunu söylediler.
tatlısız asla
Tatlı olsun zaman mühim değil 😂
Benim canım tatlı çekmez
Her an bence 😂
Tatlı olsunda koy yoğurt olsn😁
her zaman tatlı istiyorum açıkçası
Enerji bakanı ni görünce
özel günlerde kadınalrın dostu tatlılardır
Her an 😍
Regl olduğu an
Her türlü hormonlar kazanır. Tatlı krizi tavan.
Heran
Özel günlerde çok oluyor bu durum
Her an :D
1 numara
Regl dönemlerinde
ben 😍🤣
Her an.
Evet iyi tatlı yaparım
Canım her istediğinde öyle özel bir durumum yok