Yeme & İçme Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? (Sayfa 8) Danissimo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 25 Kızların “canım acayip tatlı çekti!” dediği an sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Aliistanbul3455 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 438 cevap paylaştı. Yemekten sonraki an 0 0 Yorumla
MaSksTeR Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 574 cevap paylaştı. B ya da c 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Kan kaybindan dogal olarak
Çikolataaaa😍
Özel günlerde
Aram pek yok
Her an
Depresyondayken
Özel günler😇
Hepsi
Herannn❤
Her an
7/24
Özel günler de
Hepsi 😁
kek tabiki
her an djsjrjrj
Her an 🙊
3 öğün ver yer
Sevgilisinin dudağını gördüğü o an 😁
Hic aklima gelmez tatli
Bahaneleri bitmez 😀😀😀
Oruç tuttuklarında
Her zaman.
Sevmiyorum
Özel günlerinde
Özel günler
özel dönemleri :D
Her an.
Regl olduğu zaman
Tatlı Şart 🖤
Tatlı krizi
Her zaman
D her an :))
Ozel gunler tabiki
Kokteğil ortamı
Ekler vazgeçilmez
Her an..
Yemekten sonraki an
Her an
Reglken isterim bn
Her an tabiikide*🍨
Her an
B ya da c
Her an 😋🍫🍫
Kırizi geldiğinde kötü oluyor yaa
En çok regl dönemi
Eşimden bilirim :)
Sinirlenince ve regl
Regl ani bence
Ahh bu özel günler,
Regl zamanı
Her an :)
Her an her saniye
Her an..😊
Özel günler
Olur tabi
Özel günlerde 😍😍
Her an 😒😒😒😒😒
her an :D
Tatlı tatlı
Tatlı iyidir iyi