efendim kaygana tatlısı yapardı yogurttan yumurtadan ve hakiki baldan sepet kovanın balından hoşmerim gibi olurdu o lezzeti hoşmerimde dahi göremedim rahmetli annem yapardı bir kaç madde daha koyardı cevizmiydi kestane miydi hatırlıyamıyorum yogurt talısını kız kardeşlerimden ögrene bilirim inşallah
Tabiki olur bir çok tatlı meyveyi yoğurtla karıştırıp yiyebiliyorum. Bal pekmez reçel tipi şeyler de ekleniyor profesyonel şekilde altına üstüne hamur ya da kadayıf teli gibi şeyler koyup ceviz badem fındık gibi eklemeler yapıp birazda reçelle fırına verilip katılaşmış bir tatlı elde edilebilir. En azından ben yaparsam lezzetli olacağını düşünüyorum. Ayrıca hafif ve sağlıklı da olur
Evet hemde mükemmel hafif olur yuğurttan tatlı , özellikle yaz ayları için hem serinletici , hem doyurucu , hem sağlıklı bir tatlı oluyor.. Ben yazın yoğurdun içine küçük küçük meyve doğruyorum bal ve tarçınla mükemmel ara öğünüm oluyor.. Veya yoğurdun içine reçel veya bal ilave ediyorum hem serinliyorum hem tatlı krizim gidiyor. Üstelik kilo yapacak korkusuda olmuyor..
yıllar önce babaannemin ablasının süt ve süt ürünleri çiftliği vardı. piyasada bırak meyveli yoğurdu, hazır yoğurt bile çok yoktu. ben o zaman kase yoğurda reçel koyup yerdim... yıl 1986 87 falandı... hey gidi hey... ne günlerdi be... olur olur.. güzel de olur.
Alaçatı'da hayatımın en pahalı yoğurdunu yedim tabi frozen yoğurt diye geçiyordu dondurmalı ve koyduracağın ekstra malzemeli tuhaf bir yiyecekti ama güzeldi 👍 Düz olarak yoğurdun üzerine anne reçeli döküp yemeside güzel bunuda yeni keşfettim 😊
Millet peynirden tatlı yapmış yoğurttan neden olmasın. Markette bile tatlı yoğurtlar var. Tatlı demek illa 3 yumurta kırıp, çırpıp vs fırına atmak değildir, gerçi kekin karışımında bile yoğurt var. Eee?
meyveli yoğurt hem çok besleyici hem güzel.. Eskiden danone , danissimo falan yokmuş ananneler anneler meyveleri ezip yoğurtla karıştırıp yermiş.. :D şimdi belli markalar olayı baya baya güzel tatlıya dönüştürmüş. Olmuş yani
Olur tatlı diyince katı seyler degil illaki yogurdun içine bir sürü şey katilarak sıvı tatli bir şey olur bu nu da denedim ayrici bana tadi güzel geldi
Benim çalıştığım is yerinde tattırım yapmistınız orada ciddi anlamda tattım o zaman yoğurtla tatlı olmaz lafını unutun abi muhteşem oluyor hemde. Favori orman meyveli olan sanırım öyleydi ismi. 👍
Yoğurt cok saf temiz bir yiyecektir nereye cekersen oraya gelir enayi yoğurt. Corbaya koy gelir. Icine şeker koy tatlı olur. Hıyar doğra cacık olur. Yoğurt saflığın ve temizliğin simgesi 🤣🤣🤣
Sadece çikolata ve kırmızı meyveleri denedim çikolataya aşık oldum her gün yiyorum hatta bir yetmiyo 2 3 tane çok güzel kesinlikle tavsiye ederim diğer çeşitleri de denemek isterim
hiç yemedim ben ev yapımı yiyorum.. bildiğimiz yoğurt ile reçeli iyice karıştır eğer onu beğenmediysen kuşburnu ile dene ya da sevdiğin bir büskiyi koy ama mikser ile karıştır istediğin şekilde yap bu bazı yabancı ülkelerde sabah kahvaltısı olarak kullanılan geleneksel bir tatlı
Ooo olmaz mi yeterki yenilsin 😅 Cocukken herkesin yaptigi gibi icine seker atmak veya pekmez veya bal 😅 Su an bunlari yemiyorum ama cocukken yemisligim epeydir 😅
Ansızın gelen tatlı istediğini bastırmak için süper bir tercih olabilir. Yoğurdun faydasını saymakla bitiremeyiz zaten. Eee birde tatlı istediğimizi karşılarsa mükemmel bir şey tabi ki.
Ben yapıyorum yoğurt labne peyniri ve pudra şekeriyle yapılıyor ve yaz aylarında yenelebilecek hem çok hafif bir o kadar da lezzetli oluyor. Tavsiye ederim 😉
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
415Cevap
Hem de harika olur 😍 hem proteinli hem tatlı süper fikir 👍
efendim kaygana tatlısı yapardı yogurttan yumurtadan ve hakiki baldan sepet kovanın balından hoşmerim gibi olurdu o lezzeti hoşmerimde dahi göremedim rahmetli annem yapardı bir kaç madde daha koyardı cevizmiydi kestane miydi hatırlıyamıyorum yogurt talısını kız kardeşlerimden ögrene bilirim inşallah
Tabiki olur bir çok tatlı meyveyi yoğurtla karıştırıp yiyebiliyorum. Bal pekmez reçel tipi şeyler de ekleniyor profesyonel şekilde altına üstüne hamur ya da kadayıf teli gibi şeyler koyup ceviz badem fındık gibi eklemeler yapıp birazda reçelle fırına verilip katılaşmış bir tatlı elde edilebilir. En azından ben yaparsam lezzetli olacağını düşünüyorum. Ayrıca hafif ve sağlıklı da olur
Evet hemde mükemmel hafif olur yuğurttan tatlı , özellikle yaz ayları için hem serinletici , hem doyurucu , hem sağlıklı bir tatlı oluyor..
Ben yazın yoğurdun içine küçük küçük meyve doğruyorum bal ve tarçınla mükemmel ara öğünüm oluyor.. Veya yoğurdun içine reçel veya bal ilave ediyorum hem serinliyorum hem tatlı krizim gidiyor. Üstelik kilo yapacak korkusuda olmuyor..
Olmamı çok besleyici olur hemde.
Olur diye düşündüm. Neden olmasın ki. Yoğurt pek çok yemeğin yanında tammalayıcı bir gıda olduğuna göre, tatlı da olabilir.
Çok severim meyveli yoğurdu. Tatlı krizlerini kg almadan atlamatmanın en güzel hali 😍
Olur olur, Danissimo yaparsa nefis olur! Tatlı aşığı olan biri olarak denemek için sabırsızlanıyorum. 👍😊
Oluyormuş... Bu üründen bolca yedim ve beğendim.. tek eksiği bolca probiyotik içermemesi... Neden tatlımızı yerken sağlığımızı da korumayalım?
Yoğurttan en kral tatlı olur hatta. Hem hafif hem sağlıklı. Kilo alacağım diye yememe gibi bir durumda söz konusu değil. Daha ne olsun. :)
yıllar önce babaannemin ablasının süt ve süt ürünleri çiftliği vardı. piyasada bırak meyveli yoğurdu, hazır yoğurt bile çok yoktu. ben o zaman kase yoğurda reçel koyup yerdim... yıl 1986 87 falandı... hey gidi hey... ne günlerdi be... olur olur.. güzel de olur.
Alaçatı'da hayatımın en pahalı yoğurdunu yedim tabi frozen yoğurt diye geçiyordu dondurmalı ve koyduracağın ekstra malzemeli tuhaf bir yiyecekti ama güzeldi 👍 Düz olarak yoğurdun üzerine anne reçeli döküp yemeside güzel bunuda yeni keşfettim 😊
Herseyin tatlisini yapiyoruz yogurt neden olmasin peynir tatlisi biile varken :))
Ben süt yoktu gece, yoğurtla sütlaç yapmaya çalıştım. Ekşi sütlaç oldu. Ama oldu.
Millet peynirden tatlı yapmış yoğurttan neden olmasın. Markette bile tatlı yoğurtlar var. Tatlı demek illa 3 yumurta kırıp, çırpıp vs fırına atmak değildir, gerçi kekin karışımında bile yoğurt var. Eee?
meyveli yoğurt hem çok besleyici hem güzel.. Eskiden danone , danissimo falan yokmuş ananneler anneler meyveleri ezip yoğurtla karıştırıp yermiş.. :D şimdi belli markalar olayı baya baya güzel tatlıya dönüştürmüş.
Olmuş yani
Nefis oluyor; şekeri bırakana kadar okulda meyveli yoğurt yiyordum paso.
Kriz geldiğinde, yeteri kadar toz şeker serpilmiş yoğurt, krizi atlattırabilir.
Biz küçükken böyle şeyler yoktu, yogurda toz şeker atar öyle yerdik.
Gayet guzel tatli olur bal ve meyve parcaciklari konuldunda😀
Evet duymuştum ama hiç yemedim. Tadını bilmediğim şeyleri yemeğe cesaret edemiyorum..
Olur olur hem de çok güzel olur. Hem hafif hem çok leziz. :)
Tatlı denince aklımıza illa şeker, şerbet, çikolata mı gelmeli? tabiki süttende, yoğurttanda peynirdende tatlı olur :)
Olur tatlı diyince katı seyler degil illaki yogurdun içine bir sürü şey katilarak sıvı tatli bir şey olur bu nu da denedim ayrici bana tadi güzel geldi
Benim çalıştığım is yerinde tattırım yapmistınız orada ciddi anlamda tattım o zaman yoğurtla tatlı olmaz lafını unutun abi muhteşem oluyor hemde. Favori orman meyveli olan sanırım öyleydi ismi. 👍
Yoğurt cok saf temiz bir yiyecektir nereye cekersen oraya gelir enayi yoğurt. Corbaya koy gelir. Icine şeker koy tatlı olur. Hıyar doğra cacık olur. Yoğurt saflığın ve temizliğin simgesi 🤣🤣🤣
Olur olur, hemde bal gibi olur.😃
Pekmez gbi olurr
ben oglenleri yogurdun icine cilek , muz , yulaf , damla cikolata , ceviz , badem , findik koyup yiyorum cok da guzel oluyor 😄 tavsiye ederim metabolizmayi guclendiriyor
Sadece çikolata ve kırmızı meyveleri denedim çikolataya aşık oldum her gün yiyorum hatta bir yetmiyo 2 3 tane çok güzel kesinlikle tavsiye ederim diğer çeşitleri de denemek isterim
hiç yemedim ben ev yapımı yiyorum.. bildiğimiz yoğurt ile reçeli iyice karıştır eğer onu beğenmediysen kuşburnu ile dene ya da sevdiğin bir büskiyi koy ama mikser ile karıştır istediğin şekilde yap bu bazı yabancı ülkelerde sabah kahvaltısı olarak kullanılan geleneksel bir tatlı
Ooo olmaz mi yeterki yenilsin 😅
Cocukken herkesin yaptigi gibi icine seker atmak veya pekmez veya bal 😅
Su an bunlari yemiyorum ama cocukken yemisligim epeydir 😅
Ansızın gelen tatlı istediğini bastırmak için süper bir tercih olabilir. Yoğurdun faydasını saymakla bitiremeyiz zaten. Eee birde tatlı istediğimizi karşılarsa mükemmel bir şey tabi ki.
Evet olur çok güzel olur
Peynirden bile tatlı varken yoğurttan neden olmasın.
Hatta yoğurdun üstüne bal dök ye, muhteşem bir uyum.. :)
Yemek tartışılmaz bir konu. Her geçen gün daha değişik sıra dışı tatlar ortaya çıkıyor. Bu yüzden olabilir imkansız diye bir şey yoktur
Ben yapıyorum yoğurt labne peyniri ve pudra şekeriyle yapılıyor ve yaz aylarında yenelebilecek hem çok hafif bir o kadar da lezzetli oluyor. Tavsiye ederim 😉
eski inananlar yoğurdun üzerine balı döker
şekeri döker tatlı niyetine yerlerdi
Evet olur mesela küçükken yoğurdum içine şeker katar yerdik😂al sana tatlı
aynen
Sende mi yaptın😂
evet😂😂
Domatesden patlıcandan bile reçel yapıyorlar yoğurdan niye tatlı olmasın 😂😂😂
Ben kiloma dikkat ettiğim için şerbetli tatlı filan tüketmem annemin yaptığı reçelleri ev yoğurduma karıştirip tatlı diye yiyorum
Tuzlu peynirden tatlı oluyor da şeker katınca, bal katınca mis gibi olan yoğurttan neden tatlı olmasın?
Yoğurt ile üzüm pekmezinin karışımı çok güzel oluyor. Tabi kıvamında karıştırmak şartıyla. Pekmezi çok katıp baygınlık yaşamayacaksın:))
Hyr olmaz hem nasıl olsun yoğurt dediğin tuzlu ve ekşidir tatlı ise insana mutluluk verir bu ikili bir araya gelemez (nokta).
Yoğurt tatlısı. anneannem kızartıp şerbetlerdi nefiss olur aynı lokma tatlısı gibi ama daha güzsel ve hafif
Olmaz mı şeker hastalığına yakalanan arkadaşlarımız var onlar tatlıyı ne ile yiyor sanıyorsunuz yoğurtla
Küçükken annem yoğurdun içine şeker atip ekmek dogrardi. En sevdiğim tatlı oydu. Olmaz mı olur tabi. Duygulandım.
Olur tabiki zaten bir cok seyde kulaniyoruz mesela kucukken annem yoğurtla sekeri karistirip bize yediridi yapanlar var mı acaba bunu
Cocukken zor sartlarda buyudum.. ekonomik olarak... Annem bize sekerli yogurt yapardi canimiz tatli istediginde... olur bence yogurt guzeldir..
cok da guzel olur yogurt tatlisi isminde revanini bir degisigi vardir ki bir tepsi yedigim olmustur :)))
Olabilir çünkü yoğut'un üstüne meyve parçaları reçel pekmez bal gibi tatlı malzemeler katarak yemeyi lezzetli buluyorum :)
Geceleri acıkınca ağır ve bol kalorili bir şey yememek için yoğurt yiyorum. Yoğurttan tatlıyı da çok merak ettim doğrusu. Denemek şart oldu.
Bence gayet güzel olur meyveli yoğurt en basit örnek zaten
Çocukken en çok yaptığım şeylerden biriydi yoğurdun içine şeker karıştırıp yemek. Elbette olur. :)
Çok güzel olur hem baklava yiyip kalori yapmaktansa 1 porsiyon elmalı yoğurt yiyerek hem sağlıklı beslenmiş hemde tatlı ihtiyacını giderirsin.
Yeni tarifler üretilirse, doğru kullanılırsa olabilir :)
Ben denedim cok tatli degil ama hafif tatli sevenler icin ideal bence
Her şeyin yanında gidiyor, oldukça sağlıklı da.
Şekerli yoğurt sevmem ben mesela ama tatlısını denemek lazım. 😂
Hem de harika olur hem proteinli hem tatlı süper fikir. Canim çekti markete gidince alcam
Meyveli yoğurt gibi bişey olur heralde neden olmasın
Meyveli yoğurtlar bana tatlı gibi geliyordu zaten... 🙄