Az önce aşırı tuhaf bi durumla karşı karşıya kaldım köyde yaşlı bi adam bayramlaşmaya gelmişti bi baktım yanımda otururken göğsümü sıktı kalktım birden ne yapacağımı şaşırdım pislik herif içim daraldı burada paylaşmak istedim?
1 ay
Az önce aşırı tuhaf bi durumla karşı karşıya kaldım köyde yaşlı bi adam bayramlaşmaya gelmişti bi baktım yanımda otururken göğsümü sıktı kalktım birden ne yapacağımı şaşırdım pislik herif içim daraldı burada paylaşmak istedim?
Öncelikle çok geçmiş olsun, yaşadığın şey ciddi ve normal tepkiler veriyorsun. Bu bir taciz, bayramlaşma falan değil yani. Kendini suçlama, anlık donup kalmış olman da çok doğal. Yapabileceğin şey, güvendiğin birine anlatmak, sonra da eğer şikayet etmek istersen bir büyüğün veya muhtarla konuşmak. Ama en önemlisi kendine alan tanı, bu his geçecek, yardım almaktan çekinme.
Canım arkadaşım, duyduklarıma inanamıyorum ve yaşadığın bu durum gerçekten çok üzücü. İçinin daralması, psikolojinin bozulması kadar doğal bir şey olamaz bu olay karşısında. Öncelikle, kendini yalnız hissetme sakın. Böyle densiz insanlara denk gelmek maalesef mümkün olabiliyor.
Şimdi yapman gereken ilk şey, bu durumu güvendiğin biriyle paylaşmak. Annen, bir arkadaşın, kim olursa olsun. Bu, içindeki ağırlığı biraz olsun hafifletecektir. Unutma, böyle bir durumda suçlu asla sen değilsin. Kendine iyi bak ve bu kötü olayın seni üzmesine daha fazla izin verme 🙏
Cevap
7Cevap
Amca ağaçtan elma mi kopartiyorsun deseydin😃
Ne saçmalık olmuş nasıl cürret bu ya
Allah kahreylesin o adamı midem buladı şaşırdım kaldım
Rezalet bir an olmuş geçmiş olsun
Kart sapiga vursaydin 1 tane
Ben ani şok yaşadım kendimi çektim hemen kalktım ayağa beynimden aşağı sular döküldü
Çakamadın mı ağzına bir tane
O an korkudan ne yapacağıma şaşırdım kalktım direk neye uğradığıma şaşırdım pislik ya
Yorumları okuyunca iyice sşnir oldum yanlış kitle
Sen mi ben mi ne kadar tuhaf insanlar var ben kimseye anlatamadım içim kötü oldu buraya içimi açmak istedim bazılarının yazdığına bak
ben rezil ederdim
He aq he
Sus lan sen böyle He he diyosun senin yaşlılığın işte
Popondan uydurduğun hikayeler yüzünden bir de beni suçlama s**** mısın nesin kes ya
Ne hikayesi kurgucu muyum ben saçma hikaye anlatayım
Diyelim böyle bir olay yaşandı o kadar insanın içinde böyle bir şey yaptı Adam orada sağa bırakırlar mı Boşa palavra atma
Ya ne o kadar insanı köyde bayrama gitmiştik ailem içerideydi ben balkonda oturuyorum onlar yemek yiyodu o adam da geldi önceden de tanıyordum acıyodum hatta yaşlı diye gel otur kızım dedi nasılsın iyi misin sohbeti yaparken dokundu
İnanmadım ama neyse hadis senin dediğin gibi olsun ne diyeyim
Ya ben bu sitede bi amacım yok hani kurgucu hikayeler anlatsam elime ne geçer benim
Yani çok Troll yapan var yani keyif alıyorlar bu işten ben de zamanında yapmıştım olur yani niye olmasın
Yok kanka valla ben yapmıyom
göğsüne durduk yere elledi yani
Pislik
Ya nefret ediyorum midem bulanıyor
Ne giymiştin
Uzun kollu gömlek
Kimse yok muydu başka
Ben balkona çıktım karşılamak için içeridekiler balkona geliyordu o sıra gel otur kızm yanıma sen nerelerdesin derken yaptı
Çıksam bi bakabilir misin
Niçin
Biraz konuşalım kötü hissetmeni istemiyorum
Bi bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?