33 yaşında çocuğu olan adam bir anda gitti, ghosting yedim galiba, bu kalp kırıklığını nasıl atlatırım?

Öncelikle yargılayacaklar hiç baştan okumasın. 22 yaşındayım yakında 23 olacağım buradan 33 yaşında biriyle tanıştım. Onu bir soruda görüp istek atmıştım hemen geri takip yaptı. Sorularına gizliden yorum yapıyordum bazen de gizli olmadan. Ama o gizliden yorum yapanın ben olduğumu anlamış yazım tarzımdan. Kızıyla ilgili bir soru sormuştu cevap yazmıştım ben de oradan uzun uzun konuşmaya başladık. Sonra bana mesaj attı 30 Ocak'ta konuşmaya başladık. Aramızda kendiliğinden bir kimya gelişti. Her gün her gece konuşuyorduk. Konuşmadığımız gün yoktu. Arada bir bozuşuyorduk o beni kıskanıyordu genelde ama sonra devam ediyorduk eskisi gibi. Zaman geçtikçe birbirimize alışıp güvenmeye başlayıp hayatımızdaki her şeyi anlatıyorduk. 5 yaşında kızı vardı onunla kalıyordu. Onunla yaptığı şeyleri anlatıyordu kızının fotoğraflarını atıyordu. Eski eşi sorunluydu ondan bahsediyordu. Ablalarından annesinden abisinden bahsediyordu. Hatta ilk tanıştığımızda ben abi demek istemiştim abi dememi istememişti benim seninle yaşıt yeğenim var o bile amca demiyor bana demişti. Annesi evlendirmeye çalışıyordu kızlar buluyordu istemiyordu onları anlatıyordu. Yaptığı yemeklerin fotoğrafını atıyordu. Bana karşı korumacı, şefkatli davranıyordu. Saçlarımı çok beğeniyordu. Taramak istiyordu. Şakasına babama kayınpeder diyordu. Sen benim eşim olsan toplu taşımaya binmene izin vermem asla diyorum bak asla diyordu. Abisinin eşi de ikinci eşiymiş üç kere istemişler seni de üç kere isteriz kaçırırız diyordu şakasına. Ben de gülmüştüm şaka yapıyorum zannet sen diyordu. Ben evli olsam yüzük takamam sürekli rahatsız eder kaşındırır beni diyordum benim eşim kangren de olsa takacak vallahi diyordu. Ben evlenmek istemiyorum diyordum genel olarak o da ben evlenmek istiyorum ama kafama göre birini bulamıyorum diyordu. Ama ahtım olsun kader bu belli olmaz sana evlilik teklifi edersem bileklikle teklif edeceğim demişti şakasına. En son da Pazar gecesi sabaha kadar konuşmuştuk. En son ben trip atıyordum sonra Pazartesi öğlen buraya girip bir kızın sorusuna yorum yazıp benim mesajıma cevap vermemişti. Ben de sinirlenip mesajları sildim dün girdim dün öğlen vakitlerinde hesabı aktifti kapak fotoğrafında Türklükle ilgili bir şey vardı akşam bir baktım kapak fotoğrafına benim için bir şeylerin son raddesi hep tepkisizlik olur yazısını koymuş beni takipten çıkartmış sonra da hesabını kapatmış

33 yaşında çocuğu olan adam bir anda gitti, ghosting yedim galiba, bu kalp kırıklığını nasıl atlatırım?
Cevapla