30 yaş sendromu sorunsalı, hala bekarım, psikolojim bozuldu. Ne yapmak gerek?

yakında 30 olucam bunalıma girdim hâlâ bekarım hayatımda kimse bile yok. yasitlarimin kocaman çocukları var bense zamanımı boşa gecirmisim 😔 böyle düşünmekten psikolojimi bozdum artık bişey söyleyin kendimi iyi hissedeyim
30 yaş sendromu sorunsalı, hala bekarım, psikolojim bozuldu. Ne yapmak gerek?
Cevapla