Ayrılık Neden Göğsümüzde Gerçek Bir Sızıya Dönüşüyor; Gelin Anlatayım! ↗
Ahtapot veya kalamar yedin mi? Yemek ister miydin?
Ayrılık Neden Göğsümüzde Gerçek Bir Sızıya Dönüşüyor; Gelin Anlatayım! ↗
Ahtapotu çok iyi yapan biri lazım.. sıkıntılı ürün.. urlada iskelede eskiden harika yapan bir yer vardı.. guzelbahcede de yapan iyi yerler vardı.. keza karqburunda da vardı.. güzel yapan ustada çok severim...
Ama kalamar benim için ayrı bir yerde bayılırım sabah kqhvalti da yerim o kadar net.. akyakada harika yapqn bir yer var.. bu sene sırf o yüzden akyakaya uğradık sabah sabah çok iyiydi.. dolması tavası her seklni severim :))
Merak ediyorum.
Baby kalamar tüp şeklinde tavada çok daha lezzetli olur. Onun dışındaki ki boyları için ızgarasını tavsiye ederim. Fotoğraftaki Mosco ahtapot türü ızgara için idealdir. İnanılmaz lezzetlidir. Artık pek rastlamıyorum, genelde büyük ahtapotların kolları porsiyonlanıp ızgara olarak servis ediliyor. 20yıl evvel deniz mahsülleri çok daha uygun ve ulaşılabilirdi. Bu ürünler için Yunanistan tarafında seçenekler bizdekinden çok daha iyi
Teşekkürler.
Anlayan biri :)) giritte bir ahtapot yedim belki 20 yılı geçti hala öyle bir lezzet yakalayamadik
Valla ben şeyi hatırlıyorum İzmir'de konakta balık hali vardı.. ne balıklar görürdük orada.. şimdi gidiyorsun hep aynı şeyler balık halinde çiftlik ürünleri.. kalkanı bende baya oldu yemeyeli.. luferde geçen sene yedim sanirim.. işin aci tarafı suyun öte yanında balık hala bol.. bizde sıkıntı var.. bu sene baya kalamar gördük ama çok fazla hatta suda dalislarda.. şaşırdık hatta salsala Bedri Rahmi kille taraflari kalamar kaynıyordu :)
Ahtapot yedim, hafif tavuğu andırıyor ama biraz süngerimsi bir eti var, kalamar da denk geldi ama hiç tadına bile bakmadım görüntüsünden mütevellit.
Teşekkürler.
Ahtapotun salatasını yemiştim yavan bir tadı var zaten kalamar yemedim
Bir gün ben de yiyeceğim.
Kanka bu fotoğrafa bakınca direkt “ızgara başına geçeyim mi?” moduna girdim 😂
Yedim, hem de çok. Özellikle kalamar ve ahtapot ızgaraya bayılırım. İşin sırrı:
- Güzel marine (zeytinyağı, limon, sarımsak, az kekik)
- Ahtapotu önce haşlamak, sonra közde/ızgarada mühürlemek
- Kalamar için de süt + mineral su içinde bekletmek, yumuşacık yapar 🐙
İstersen sana evde kolay yapabileceğin bir tarif de yazarım.
Cevap
34Cevap
İstemem
Ahtapot ve kalamalarla denizde yüzmeyi seviyorum. 50 tane kalamarla birlikte yüzmüştüm harika canlılar ama tabagimda gormek istemem. Ahtapotlarda harika canlılar onlar avlanırken müşerref olduk ama balık yemeyi tercih ederim
Kalamarlarla nasıl yüzdünüz?
Dalış mı yapmıştınız?
Yedim. İlk başta biraz önyargılıydım ama doğru pişirilince gerçekten güzel oluyor. Kalamar daha hafif ve alışması kolay, ahtapot ise biraz daha yoğun ve dokusu farklı. Deniz ürünlerini seviyorsan denemeye değer. Tat biraz cesaret istiyor ama kötü değil.
hiç yemedim yemek istemezdim çünkü ahtapotun bir bacağı cinsel organı diye duymuştum
Hayır mide bulandırıcı görünüyor ikisi de açıkçası
Kokusu da pek alışıldık bir koku değil.
Denemem kesinlikle ben
Ben denerim.
İkisini de yedim. Müthiş bir tadı yok öyle. Tavuğun hafif sert hali gibi :)
Teşekkürler 🙏
İslam dininde haram olan seyleri yemiyorum
Tiksinirim zaten
Her mezhepte haram değilmiş.
Hmm bilemedim şimdi
Yedim evet lezzetli eğer güzel pişirilirse ama artık ahtapot yemeyi bırakıyorum. Çok zeki canlılar olduğunu öğrendim. Böylesi zeki bir türü yemek dopru değil.
Deniz urunlerine bayilirim. Ahtapot istiridye denedim kalamarda. Istakoz henuz yemedim merak ediyorum
Kendiniz mi yaptınız? Dışarıda mı denediniz?
Karides evde kandim hazirliyorum digerlerini disarda yedim
🙏
Ahtapot yedim kalamar yemedim yemekte istemem herhalde çünkü tadını hiç merak etmiyorum.
O 8 bacaklı şeyi büyük ihtimalle yemem ama kalamari merak ediyorum yemedim: ))
Hayır ve asla. Balık dışında bir şey yemem denizden çıkanlardan. Midye de dahil buna
Yedim, bayılırım ikisine de. Gele ki soya sosu ve zeytinyağı ile marine edilmiş ızgara baby ahtapot.
Hayır, yemek istemem.
Yenir, omega-3. Tek yiyebildiğim karides ve ahtapot. Tadına doyum olmuyor. Sevmeyenlerin tad algısına tüküreyim.
Ahtopotlar uzaydan gelmiş
Di mi : )
Yemedim yemek istemem..
Teşekkürler
Hayır ahtapot denemedim
Ben de denemedim.
İsterdim yemedim
🍫
kalamar yedim gayet güzeldi
Teşekkürler
Balık ve karides dışında element bilmiyorum
😃😃
Ahtapot salatası yedim lezzetliydi.
Teşekkürler.
Hayır yemedim ve yemek istemezdim
Teşekkürler
Rica ederim
kalamar yedim de ahtapot yemedim
Teşekkürler cevap için.
Kalamara hastayım ahtapot sevmedim
Teşekkür ederim.
Kalamar yemiştim sevmedim
Yemedim. Yemeye cesaret edemem.
İkisini de yemedim. İstemem sanırsam
Yemedim ama yemek isterdim.
Kalamar yedim... ahtapot yemem
Yedim beğenmedim birdaha da yemem
Bu akşam kalamar yedim, severim.
Denemedim ama güzel diyorlar
Antalya da yaşarken düzenli alırdım
Yedim.
ahtapot yemiştim eh idare eder tadı var
Deniz haşeratı yemiyorum
Ahtapot rakının yanında iyi gider.
Hayır hiç benlik değil.
Teşekkürler
Yemedim ama isterdim çok iyi görünüyor
Ben de.
Kalamar yedim
Teşe...
Şaka şaka 😃
Gıcıksın gıcıkk
Kendin mi yaptın kalamarı?
Yok deniz kenarı bir mekanda yedim 🙃
Nasıldı?
Güzeldi
Tavsiye eder misin?
Yess
Teşekkürler.
Yemem ula
Deneyacağum.
Yedim
Afiyet olsun.
Çok severim
Cevap için teşekkür ederim.
Eyvallah ne demek
Onun yerine köfte yerim
Teşekkürler
Hayor ,
Teşekkürler
Evet ikisini de yedim
Ahtapot yemedim denenebilir.
Yemem asla
yemedim istemem herhalde
hayır yemedim yemek de istemem
evet
Teşekkürler
Yemedim
hayır yemem
Yemedim
hiççç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?