Yeme & İçme Istakoz yediniz mi, yemek ister miydiniz? cnrche Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Dizilerde görürüz, lüks bir mekanda ıstakoz gelir, elleriyle çatır saldırırlar.Önceden imrendiğim olmuştu, şimdi bakıyorum da nasıl yiyorlar bunu diyorum. :)Peki siz daha önce ıstakoz yediniz mi, yemek ister miydiniz? Istakoz yediniz mi, yemek ister miydiniz? Cevapla Dizi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
UZUNBOYSW Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 64% +1 yıl Taksimde otelin mutfagında çalışırken ıstakoz değilde ahtopot yıkatmışlardı bana ulan kaynatmışlartı canlı gibiydi korkuyodum zor yıkadım :D 0 0 Yorumla
Pobelter Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 57% +1 yıl Yemedim, yemek de istemem açıkçası.Sebebi ise görüntüsü. 1 0 Yorumla
Kubra12345678 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 59% +1 yıl Yedim görüntü kötü olsa da tadı çok güzel 1 0 Yorumla
SonHevesBükücü Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 46% +1 yıl Yemedim, yemem. Caiz değil. Ayrıca dini kısmını bir kenara bırak, hayvancağızlara yapılan direk vahşet. 1 0 Yorumla
GökCe24 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 41% +1 yıl Yemedim yemem de. Yazık bu hayvanları canlı canlı kaynar suya atıyorlar 2 0 Yorumla
ery_83 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 32% +1 yıl Güzeldir. Sen bence mavi yengeç ya da pavurya dene. 1 0 Yorumla
ayça_elibol48 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Haram ya canli canli pisiriyolar hayvanlari yazik bogazinizda kalsin 2 0 Yorumla
Kâlpkırrmz Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Istakozla uğraşamam ama karides kalamar ahtapot enfes🤗 1 0 Yorumla
Smt1327 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Yemek isteseydim yerdimm 😬ama hiç göze hoş gelmiyor 1 0 Yorumla
Asuca Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 328 cevap paylaştı. Yemedim de bu ahtapot guzel diyorlar ajdf 1 1 Yorumla Alenksk +1 yıl Ahtapot cidden güzel ama yapmasını bilen biri yaparsa usta bı elde mukemmel Yorumla
Çapulcu_Kız Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Güzel yapılırsa çok lezzetli... Beceriksiz bir şefin elinde lastiğe dönüyor ama 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok yedim yurt dışında, türkyede hem çok pahalı hem güzel yapamıyorlar 1 0 Yorumla
tekeksiginizbendim Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 54% +1 yıl Denemesim, hiç haz etmiyorum görüntüsünden 1 0 Yorumla
thebestspeaker Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 45% +1 yıl çok istiyorum denemek ama tek başıma olmuyor:) 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Yemedim , yemem#Günaydın 1 0 Yorumla
_babacık_ Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Yedim ve midemde döndü durdu özgür bıraktım sonra 1 0 Yorumla
Gizoooooo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. yemedim yemekte istemem 1 0 Yorumla
canfk Takip Et Master Yaş: 24 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 718 cevap paylaştı. İsterim yemedim hsjs 1 0 Yorumla
Ayshenn Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Yedim bayilirim 1 5 Yorumla REDHOTLİNE07-4 +1 yıl O kadar güzel olamaz tadı... abartıyorsun bence... Yorumla Ayshenn +1 yıl @REDHOTLİNE07-4 ayda 1 istah gelir :D karides gibi tadi. Simdi dusunuyorumda nesi guzel diye ama yiyince ayila bayila yiyorum Yorumla REDHOTLİNE07-4 +1 yıl Karidese bayılırım güveçte tereyağlı 😍😍😍 onun gibiyse tadı ona da bayıldım... Yorumla Ayshenn +1 yıl @REDHOTLİNE07-4 ben bir fark goremedim. Karidesin buyugu gibi geldi :D ama istakoz haslaniyor :D Yorumla REDHOTLİNE07-4 +1 yıl Kaç para uleyyynnn bu böcek kaç paraysa verecem parasını badi yemeye gidelim 😀😁😁 Yorumla
En İyi Cevaplar