Antep'e gittiğim zaman orada tadına bakmıştım.
Hiç mumbar dolması yediniz mi? Yemek istiyor musunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃.
#gadası
Hiç mumbar dolması yediniz mi? Yemek istiyor musunuz?

#gadası

Denedim bir kez lakin kokuyordu içim kaldırmadı acaba yapılanmı iyi değildi benmi çok hassastım bilmiyorum kiii sakatatın her çeşidini zevkle yerim bir onu yiyememiştim aramızda çokta ayıp oldu aileye diye hayıflanırım
O bir bagirsak mi bana mi oyle geldi o nasil bir yemek bilmiyorum ama yemem milyarlar verseleryine yemem🤢
Oo harika görünüyor bayılırım. Yemesine de yapmasını da. Yapmak da çok eğlenceli oluyor😇
Teşekkürler😇
Cevap
17Cevap
Hiç yemedim. Buralarda yapan bir yer var ama hiç önermedikleri için bulaşmıyorum.
Yedim evet. Sevmeyenler var ama bence güzel. Mekan da önemli ama her yerde yenmez.
ben yedim bizim oralarda yaparlar. bazıları tiksinir ama aslında sucukla aynı mantık. bağırsağın içini dolduruyorsun.
Mumbarda yedim şirdan da yedim. İkisi de çok lezzetli muhteşem tatlar
Yemedim ama tadını merak ediyorum bir gün Allah'ım nasip ederse yerim
Ben yedim. Evde de yaptım bizimkiler havada gömdü. Ama önceden çok iyi dezenfekte etmek gerek
Yedim de çok beğenmedim ya... belki bi saha yemem lazım damak tadı değişir
Yemedim , yemeyi de hiç düşünmüyorum. Yediğimi düşünmek bile midemi bulandırdı
hiç yemedim görüntüsü de midemin kaldırmayacağını söylüyor
Yedim , denk gelırse yerım yine. Özellikle yemek için gitmem
Hayır yemem. Sevmiyorum o tarz şeyleri çünkü bu tamamen benim midem ile alakalı.
yemedim ama hic benlik bisey degil görünüşü bi kere faul
Off mumbara bayılırım. Her gün olsa yerim. Anavataninda yaşıyorum ve mutlaka tavsiye ediyorum.
Efso bir yemektir ama restorantların %90ı beceremez yapmayı, eğer şansına ev yapımına denk gelirsen şiddetle tavsiye ederim.
Uzun zamandır yapmıyorum. Güzel olduğu kadar yorucu bir yemektir.
Ben yedim, lezzetlidir. Ama kalın olanları çok sevmiyorum.
Yedim ve harikaydı önyargılı olmayın...
Daha 4 gün önce yedim
Çok kötü görüntüsü var ya ben yiyemem istesem de
Yemedim ama yemeyi çok isterdim
Yemedim sakatat falan sevmem 🤢
Arkadaşımın annesi yapmıştı fena değildi ama tekrar arar mıyım sanmam
Kibe mumbara aşığım aşık!
Evet yedim çtadı çok güzel
Yemedim herhalde yiyemem
Yemedim, istemiyorum.
Kuymak ve çörek>mumbar dolması
Yemedim ama deniyecegim
Yedim cok severim
Yedim ve çokta sevdiğim bir yemek
Yok yemedim, görüntüsü ne bilim yemem de 😩
Ne saçma bir yemek bu istemem midem bulandı
Denemek lazım yemem demiyimde
Antepte yedim.. Gidersem yine yerim
yedim çokta severim tadı güzeldir
Yemedim yemem bcbdbd görüntüsü kötü
Geçen hafta annemler de yemiştim.
Pek damak zevkime uygun degil gibi
Hayatta yemem yiyebilene afiyet olsun
Yemedim yemegide istemem sanirim
Hiç yemedim, yemek istemem..
O tip ne öyle iyy yemem ben
bir defa..
bir daha tövbe :)
Hiç nasip olmadı. Adana-Hatay göremedim henüz.
Yemedim
kusucam
Asla yemem Kokusuda pişmis ceset gibi
Ayyyy bayılırım
Yemedim
Hayir istemem
Offf çok güzel canım çekti şu an
Yemem
Annem güzel yapar.
Yedim severim.
Yemedim düşünmüyorum da
Yedim ve seviyorum.
Yemedim ama merak ediyorum tadını denicem
Yemedim yememde
Evet yedim gadasi
Of iğrenç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?