Arkadaşlar pasta kreması yaparken neden nişasta topaklanır?

Ya hep yaptığım şey, önceden hiç ama hiç böyle bir şey yaşamadım, son ikidir bu şekilde ve ne yapmam gerek? Un ve nişastayı ayrı bir borcamda biraz sütle açıp kıvamını akışkan yapıp sütün içine ekledim ve düzelmedi. Malzemelerin hepsini karıştırdım ayırmadan ve yine düzelmedi. Acaba süt soğuk olduğu için mi böyle oluyor? Önceden nasıl yapıyorsam aynı şekilde yapıyorum ama neden böyle oluyor? Dün gece pasta yapıyordum ve şakasız bunun için bir saat ağladım, moralim bozuldu 😂

Arkadaşlar pasta kreması yaparken neden nişasta topaklanır?
Cevapla