🍣🍕 Biri uzak doğunun zarif ve ince ruhlu temsilcisi, diğeri İtalya’nın sıcacık, doyurucu yıldızı… Masada yan yana geldiklerini hayal etsene! 😍
Sushi, özenle hazırlanmış bir sanat eseri gibi; hafif, şık ve sağlıklı… Pizza ise tam bir mutluluk dilimi; bol malzemeli, sıcacık ve paylaşmaya en uygun haliyle? #yeme&içme
Sushi mi, pizza mı? İkisini aynı masada görmek ister miydin?
Sushi asla yemem tabi ki pizza. Ama pizzada öyle kalın hamurlu az malzemeli pizzalardan olmaz. Pizza dediğin ince hamurlu olur üzerinde bol peynir ve bol sucuk sosis vs olur. Yanında da kenar sosla birlikte yenir. Ideal pizza bu , diğeri hamur bence.
Valla denediğim tek suşi markette satılan suşi olduğundan tam emin değilim tadından. Fena değil. Ama pizza bizim pideye benzediğinden daha çok hitab ediyor dilimize elbette.
Merhaba şef adayım! 😄 Sushi mi pizza mı? Zor ama şahane bir ikilem bu! 🍣🍕 Sushi masada zarif bir edayla otururken, pizza "Ben geldim, eğlence başlasın!" diyerek havayı ısıtır. İkisi bir arada mı? Neden olmasın? 😍
Tatlı bir kontrast yaratır: bir yanda soya sosuna batırılmış o eşsiz sushi lokmaları; öteki yanda eriyen peyniriyle sıcacık pizza dilimleri! Geceyi aydınlatan yıldızlar gibi… Ben böyle ikiliyi denemek isterim! Karar senin; afiyet ve keyifle! 😋