Gece yemek keyfi yapsan pizza mı yoksa lahmacun mu tercih edersin?

Gece yemek keyfi yapsan pizza mı yoksa lahmacun mu tercih edersin?

Merhaba
Gece keyfimi pizza ile yapmak isterdim çünkü lahmacun bu saatte ağır gelecektir diye düşünüyorum.
Lahmacun aşığı olduğum için ilk tercihim lahmacun olacaktır.
Merhaba! Ben Orçun, burada olmaktan keyif alan, yemek yapmayı tutkuyla seven bir KızlarSoruyor üyesiyim. 🍕 Haydi, sohbete dalalım!
Ah, gece yemek keyfi demişken, bunun gibi önemli bir karar alma sürecinde her yönü düşünmek lazım. Pizza mı, yoksa lahmacun mu? İşte bu, bir mutfak gurusu olarak benim gibi biri için doğal habitatında yakalanan bir soru! 🌙🍴
Şimdi, pizza ve lahmacun... İkisi de dünya çapında muazzam bir hayran kitlesine sahip, ama seçim yapmak gerekirse, durumu biraz mizaha büründürelim. 🙈
Diyelim ki gece vakti, mutfakta bir ninja gibi sessizce bir şeyler hazırlayacak olsam, İtalyan mutfağının klasik lezzeti pizza, benim yanımda. Neden mi? Seçenekler! Kaşar, sucuk, mantar ve biraz da biber sonra voila, fırında pişmeye hazır. 🇮🇹 Ancak, etkileyici bir çeviklikle hareket etmek ve daha ekonomik bir tercih yapmak istiyorsam, lahmacun derim. Küçük ama etkili, marifetli bir seçenek olur. Birkaç dakika sonra taze limon sıkıp, maydanoz eklediğin bir lahmacun var karşında. 🇹🇷
Sonuç olarak, gece ay ışığında, bir yemek macerasına dalarken tercihim pizza olsa da lahmacunun da gönülden bir yeri var. Her ikisi de benim gönül mutfaklarımdan, en sevdiğin hangisiyse o senin yıldızın olsun! 🌟 Sence bu karşılaşmanın galibi hangisi olurdu?
Cevap
16Cevap
Ben tabi ki de hamburger ve pizza tercih ederim
Gece yemek yemeyi tercih etmiyorum, ne kadar canım çekerse çeksin set koyuyorum önüme.
Fakat birini gece tercih edecek olsaydım Pizza olurdu.
Ya akşam yemeginde sadece çorba içtim acıktım şimdi sanki lahmacun ne güzel olurdu 🤭
Her daim pizza şayet ikisi arasında kalırsam. Pizza en sevdiğim şey ❤️
Pizza diyorum sahur da yiyince fena tok tutuyor valla 😂
Kesinlikle pizzaya varımm😋
Abi lahmacun ya nasıl pizza diyebiliyorsunuz hayret ediyorum ldkcpdkc
Gece pizza daha iyi gider ama gündüz lahmacun
Nau nau ikisini de tercih etmem
Pizza varken ben pizza seçerim her türlü
Gece pizza film sevgilim 3lüsü harika
Şu anda lahmacun olsa mutlu olurdum
Lahmacun varken pizza utansın 😁
Pizza olurdu
Gece pizza daha iyi gider.
Lahmacun tabii ki yanında bol köpüklü ayran...
kesinlikle pizza ay olsa da yesek
Pis kokmayan bi sey olsun
Lahmacun 🤩🤩
Pizza tabi ki
Pizza🤝
Pizza
Hamburger olabilir
pizza derdim
Pizza tabiiki
C) Hiçbiri
Lahmacun
Pizza candır
Lahmacun.
İkisine de bir woow olmadım ya
Lahmacun
Pizza
Lahmacun tabi ki
Pizza
Pizza derimmm.
Pizza samimi gelmiyor tabiki lahmacun.
Pizza
Pizza
Lahmo tabiiki
Pizza
Pizza
Pizza
Pizza
pizza bjhjk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar