Yediğiniz en saçma ve haksız linç neydi?

"Türk mutfağı"ndaki en güzel yemekler (içli köfte, lahmacun, kebap vs) aslında Kürt yemekleridir diyerek apaçık bir gerçeği ortaya koyduğum için linç yemiştim🤡 kdgdkdgxkxglx ama gerçekler acıdır ne yapalım tıpkı "KÜRT ŞANLIURFA"nın çiğ köftesi gibi 😌🤣

Yediğiniz en saçma ve haksız linç neydi?
Cevapla