Yediğiniz en saçma dayak sebebi neydi?

Ben çok başarılı bir öğrenciydim hep 5 alırdım o zamanda 1 den 5 e kadardı notlar dedem insan en azından 7-8 alır diye dövmüştü (onun zamanında notlar 1 den 10 a kadardı)
Yediğiniz en saçma dayak sebebi neydi?
Cevapla