Yediğiniz en saçma linç neydi?

Bayağı bayağı birçok kişiden yediğiniz en saçma linç neydi?

Benimki şuydu: Yirmi yaşındaki genç bir kadınla kırk yaşındaki adamın ilişkisini sağlıklı bulmadığımı dile getirmiştim ve cidden on kişi birden üzerime saldırmıştı hepsi de yaşlı adamlardan oluşuyordu. Sadece kendi fikrimi belirttim ama nasıl alındılarsa ohooo... Neyse sizinki neydi?

Yediğiniz en saçma linç neydi?
Cevapla