
Lezzeti
Türü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Önce türü sonra lezzeti önemli.
Ne yedigimizi bilmek hem kendi bedenimizi tanıyıp anlamak hem de yaşamın bir parçası olduğumuzu kabul etmek açısından önemli 🤩
Lezzet kısmı da yemekten , en temel ihtiyacımızdan keyif alabilmek adına önemli..
Evet haklısın.
Sen iyi güveç yapar mısın @Firu_Zen : )
Ah be hep öyle diyorlar sonrada çorba yapıyorlar : )
Güveç olmalı : l çorbe olmasada olur.
Bir kazan dolusu mercimeğe hayır demem doğrusu. Diğer çorbalara karşıyim : )
Bazı insanlar, yemeğin lezzetini her şeyin önünde tutar, çünkü onlar için iyi bir tat her şeyin ötesinde gelir. Diğerleri ise yemeğin türünü ya da içeriğini, hatta sağlıklı olmasını daha önemli bulabilir.
Benim için lezzeti önemlidir.
Elbette haklısın. farklı bakış açılarına sahip çok insan var. Bu ve diyer konulardada.
Ayyy tam da damağımın ortasına sorulmuş epik bir soru! 😋 İşin özü şu: Türü falan boş ver, lezzet ruhun gıdasıdır dostum! Mutfakta türlü çeşitlerin arasında kaybolabilirsin ama eğer yemeğin tadı yüzünü güldürmüyorsa, sanki bütün uğraş boşa gitmiş gibi hissedersin. Sonuçta bal kabağı bile doğru ellerde nefis bir tada kavuşabiliyor! O yüzden ankette gönlüm tabii ki “Lezzeti” şıkkından yana! Hep derim; güzel bir tabak herkesin kalbine giden yolu açar. Sen lezzete bak, mutfağın kralı ol! 👨🍳✨
Cevap
4Cevap
Ben çoğu zaman yemeğin türüne değil lezzetine bakarım bunun için cevap belli tabiki lezzeti
Anlayabiliyorum.
Lezzeti önemli benim için, lezzetli gelmeyen bir şeyi ne kadar zorlasam da yiyemem. O yüzden lezzet diyorum.
Anlıyorum üstat
Bir yemeğe ne kadar lezzet girerse o kadar zararlı ve yapay olur. O yüzden türü daha önemli.
Farklı bir bakış açısı eline sağlık.
Sadece farklı bir bakış açısı olarak değil, bir mutfak şefi olarak söylüyorum, yemeklere lezzet vermek için çoğu zaman sodyum glutamat (çin tuzu) ve direkt beyne etki eden et ya da tavuk bulyonları kullanılır. Eğer hemen hemen aynı malzeme ve ölçülerde yaptığın yemek dışarıda daha lezzetli ve daha aromatik ve daha keskin bir kokusu varsa içinde doğal olmayan şeyler %100 vardır. Bu tür yemekleri düzenli ve fazla tüketilmesi sonucu, orta yaş ve yaşlılıkta ağır hastalıklara yakalanma durumu olasıdır.
Bunu bilmiyordum teşekkür ederim
Rica ederim ne demek :D
Her ikiside çok önemli mesela hem etli hem lezzetli olsa ben bayılırım..
Elbette .. etin aromasının geçtiği bazı yemekler daha güzel oluyor.
Kokusu yani lezzeti 🙃
Yani hangi yemek olduğu möhim değil mi : )
Hangi yemeği sevdiğime kokusu ve lezzetine göre karar verdiğim için evet hangi yemek olduğu mühim değil 🤷🏻♀️
Elbette anladım sinirlenme : ).
Hahahah yok ayol ne siniri gülmeyince sinirli olmuyorum 😂
Hımm : )
Hmhm 😂
Hıhıhım : )
bence lzeti cok daha onemli
Olabilir herkes kendi düşüncesini söylüyor.
Önce ne yediğimizi bilmek lazım
Elbette
Lezzet
Lezzeti bence
Lezzet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar