Merhabaa 🌸
Benim için lezzeti bir tık daha ön planda. Ama görsellik elbette önemli. Mesela bir yemek tabağı güzel bir sunumla hazırlanmış, süslenmişse o tabak şahane ve iştah açıcı görünür.
Yemeğin sunumu sizin için ne kadar önemli?

Merhabaa 🌸
Benim için lezzeti bir tık daha ön planda. Ama görsellik elbette önemli. Mesela bir yemek tabağı güzel bir sunumla hazırlanmış, süslenmişse o tabak şahane ve iştah açıcı görünür.
Yemeğin sunumu sizin için ne kadar önemli?

Görünüşü çok iyi olan şeylerin tadı genelde iyi olmuyor. Damak zevki önemli sırf görüntüsü için hiçbir yemeği yemek istemem bazen bu iyi görünüyor diyip sipariş ettiğim yemeklerden pişmanlık duyduğum oldu. Yeni tatlara açığım ama dediğim gibi damak zevkime uymuyorsa beğenmiyorum.
Sunum dünyası bu kadar genişleyip de revaçta olmazdı görünüm önemli olmasaydı. O açıdan görüntü gerçekten önemlidir. Ama Anadolu'nun '' keşkek '' gibi enteresan lezzetleri de vardır mesela. İlk yediğimde görüntüden ötürü ön yargım vardı, etli yapılmıştı ve öyle de görünmüyordu. Ama inanılmaz lezzetlidir ve unutulmaması gerekiyor bence. Öte yandan şırdan yemeyenlerin çok büyük bir bölümü maalesef görüntüden etkileniyor sadece. Yemeden bana da pek güzel görünmüyordu ama gerçekten lezzetli. Mumbar yahut kokoreç de öyledir. Çok karışık ve iştah açıcı görünmüyor ama güzel lezzetler...
Mumbar ve şırdan konusunda bende öyle düşünüyorum bana göre de iştah açıcı değiller hiç yemedim ama yemeyi de düşünmüyorum. Ayrıca kokoreçe karşı bende ön yargılıydım ama ilk kez denediğimde cidden sevdim.
Tadı önemlidir tabi ki, görüntüsü bazen yanıltıcı olabiliyor, sunumda burada etkili ama yemeği tatmadan önce sadece görüntüsüne bakarak değerlendirmem.
bir de bazı yemekler görüntüsü nedeniyle zaten çok malzeme içerdiği için kötü gibi görünür ama yiyince sevebiliriz
Bir yemeğin tadına bakmam için kesinlikle görüntüsü güzel olmalı. Görüntüsü kötü bir yemeği tatmam bile…
Cevap
45Cevap
lezzet olsunda goruntunun pek bi onemi yok. 😋. sey gibi dusun. guzel bi seks icin karsi tarafin cok guzel olmasi , hazzi arttirmiyor. karsi tarafin tutkulu olmasi hazzi artiriyor. ayni sey yani. cok guzel gorunen ama tadi guzel olmayan yemekle. cok seksi gorunen ama yatakta put gibi olan kadin ikiside ayni sey benim gozum, de. biri istegi kirar. digeri istagi kapatir.
İlginç bir bakış açısı 😅
😂😂
Merhaba,
Nasıl ki bir insan sevişeceği zaman kadında da erkekle de önce temizlik ve görsellik bir fiziki güzellik arar daha sonra da o işin tadına varır, işte yemekte de önce görsellik sonrasında tadı önemlidir.
Her ikiside önemlidir yani genellikle gözüme hitap etmiyorsa yememeyi tercih ediyorum, çok nadiren görüntüsünü beğenmeyip de tadına baktığım yiyecek olmuştur.
Tabikide lezzet en büyük ana faktördür ama görüntünün de ondan geri kalır yanı yok.
Oovv taco denemiştim bi ara. Çok iyi oluyor. Çeşit çeşit soslar yapmıştım. İlk fırsatta yapacağım...
Yemeğin görüntüsü önemli ama tadı daha çok önemli
Tacoyu çok merak ediyorum deneyeceğim bir gün.
Ben bi haftasonu Meksika mutfağı yaptım. Taco, nachos, Meksika pilavı ve fajita yaptım.. 👍En çok taco ve fajitayı sevdik
Tadı önemli bu arada fotoğraftaki yemeğin adı ne?
Taco sanırım yabancı bir yemek denemeyi çok isterdim baya güzel görünüyor.
Evet baya iyi bir yemeğe benziyor.
Görsel çok önemli, görselini beğenmediğim bir yemeği yemek istemem.
Katılıyorum.
Kuşum tabiki tadı önemli. Ne kadar iyi hazırlanmış olursa olsun tadı kötüyse yenmez. Ama el lezzeti iyi olan birisi yapıyor sa ara sıra şu resimdeki gibi sunumlar hazırlar sa fena olmaz. İnsan ara sıra kendisini şımartmalı 😂👌
Yemeğin görüntüsü ve tadı değil içindekiler, kadının görüntüsü ve tavrı değil geçmişindekiler önemlidir...
her şeyin ilk önce görüntüsü ilgi çeker {bu bi gerçektir} her şeyde olduğu gibi
yani önce görüntü sonra ise tat önemlidir
İlk önce yemeğe şöyle bir bakıcam gözümü doyuruyor mu sunumı iyi mi diye sonra lezzetine bakıcam verdipim paraya değiyor mu diye cevap ikiside
Tat önemli görüntü orta iyice de kötü yapmasın yerim.
Sevdiğim bir insan yapmışsa yemeği zehir olsa yerim.
Sesimi çıkarmadan
Tadıdır.
Her zaman.
Görüntüye takılmam.
Genelde tadarak karar veririm.
Önyargısız olduğumdan ötürü galiba.
İkisinin de önemi var ama tadı daha çok önemli benim için
Tadı daha önemli. Görüntüsü iştah açıcı olmayıp tadı çok lezzetli olan yemekler var.
Görüntüsünü önemserim, bazı şeyleri yiyemem bu nedenle.
Görüntüsü daha çok önemli ilk önce baktığın zaman iştah açıcı olmalı
İlk göze hitap tabiki ama olmasa da olur ama tadı olmaz ise olmaz 😅
Tadı kötü olunca güzel göründüğü için yiyen var mı anlamadım ne saçma bi soru
Görsel bi tık önde şimdi görüntüsü hoş gelmeyen yemeği tatmak bile istemem açıkçası
Görseli ne kadar önemli olsa bile lezzeti tabii ki daha önemli. Tadına vara vara yemek bambaşka bir duygudur.
Bir yemeğin görüntüsü o yemeği daha çok yemeğe teşvik eder görüntü güzelse tadida güzeldir bence
Evet iştah açıcı görünmeli.
Elbette tadı ama görüntüsüde bir o kadar iştah açıcı olmalı
En çok kokusu önemlidir.
Kesinlikle kokunun da payı var.
Ikiside onemli tadı ne kadar iyi olursa olsun Şirdan yemem tadı kötü olanı zaten yiyemem
yemegin gorunusu guzel degilse tadini da guzel bulmam gozume hitap etmezse psikolojik olarak onun kotu oldugunu dusunurum kafadan
Görüntüsü güzel olan herşeyin tadı da guzeldir
Midemi doyurmasıı
Bence lezzeti tadı önemli
Önce sunum ya görünüşü beğenmezsem yiyemiyorum.
Hem tadı hem görüntüsü önemlidir
Tadı
İkiside onemli ama tadı sanirim ya
Tabi ki tadı ama görüntüsü çekmesi lazım
Görüntüde tadıda önemli.
İkiside önemli
Görüntü de önemli asıl önemli olan tat.
Tadı daha önemlidir
Benim için ikisi de önemlidir.
Tadı tabi ki görüntü şovu işin
ikiside ortadan kötü olmasın
Tadı biraz daha önemli görüntü de önemli tabi
Önce gözüme hitap etmeli sonra mideme
Ağzımdaki tat daha önemli..
İkiside önemli en çok tadı.
Hanımefendi Önce görüntü sonra tat
İkiside önemli gözü kapalı yemicez sonuçta
Sunumu guzelse tadida bi o kadar sahanedir
Görüntüsü tabiki.
Görüntüsü
İkiside mühim benim için
İkisi de
Tat ve kokusu
Tat mühim
Tadı tabiki
Ikiside
Tat daha önemli
Tadı
İkisi birden
Dışını beğenmediğimin içini merak etmem
Goruntusunu napim tadi onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?