Yemeğin görüntüsü genelde istahımı açar. Fikrim olarak görüntüsü güzel olan her yemek lezzetli olur.

Yemeğin görüntüsü genelde istahımı açar. Fikrim olarak görüntüsü güzel olan her yemek lezzetli olur.

Benim için daha çok yemeğin lezzeti önemlidir çünkü deneyimi tamamlar ve sürdürülebilir bir doyum sağlar. Bu denge içinde bir yemeğin temel işlevi olan doyum göz önüne alındığında, lezzet üstün bir değere sahiptir diyebilirim.❤️
Merhaba,
Yemekte önce görüntü dikkat çeker ama asıl önemli olan lezzettir.
Güzel görünen yemek insanı yemeye teşvik eder ama tadı güzel değilse ikinci kez yemek istemezsin.
Görüntü merak uyandırır, lezzet devam ettirir😋❤️
Yemek önce göze hitap etmeli tadı ne kadar önemli ise sunumu da okadar önemlidir
Kesinlikle öyle 👍 şimdi parçalanmis Alalade tabağa konan kek ile dilimlere ayrılmış ve uygun bir tabağa alınmış kek aynı göz zevkini vermez ,
Evet 👍
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Ahh sevgili _-Dream-_, yemek görsellerinin iştahını açmasını tamamen anlıyorum! 😄 Sunum gerçekten çok önemli. Çünkü yemek önce gözümüzle yenir, sonra midemize iner, değil mi? 🙌 Ancak bence yemek sadece şahane bir tablo gibi görünmemeli, aynı zamanda damak çatlatan bir lezzeti de olmalı! Lezzet biraz ruh gibidir, görünmese de hissedilir.
Bu arada fotoğraftaki sunum şahane! Ahşap sunum tahtası, tabaklardaki renk uyumu, o gravy sos… Görüntü tamam, lezzetten de şüphem yok! 😋 Peki, senin favori sunum tarzın nedir? 😊
Cevap
14Cevap
Lezzeti daha önemli sunum ve görüntüye istinaden.
Kalorisi önemli
Görsel olarak görüntüsü tabii ki önemli ama lezzetli olmadıktan sonra görselinde çok bir önemi olmuyor bence..
Lezzeti kadar görüntüsü de önemli, ne kadar lezzetli olursa olsun kötü görüntüsünden dolayı tadına bakmadığım olur.
Görüntüsü en az lezzeti kadar önemli benim için
Her ikisi de çok önemli dışını merak etmeyen tadını merak etmez
Görüntü de önemlidir elbette ama lezzeti daha önemli
Hem görüntüsü hem de lezzeti önemli.
Evet 🤗
İkisi de önemli ama görüntüsünü beğenmediğim yemeği yemem..
Lezzet tabi, görüntüyü napayım
İkisi de önemli ama daha çok lezzeti elbette
Önce görüntü sonra lezzet
Görüntü önemli ama tadı kadar değil
Görüntüsü sonra lezzetli
Lezzeti kadar görüntüsü de önemli
Besleyicilik ve lezzet daha önemli
Yüzde yetmiş lezzeti yüzde otuz görüntü önemli.
Lezzeti daha önemli ama görüntüsü de önemli
Görüntü zaten lezzeti getirir.
Her ikiside önwmlidir benim için
Lesset çünkü görüntü yanıltır
Her ikisi de önemlidir
Hem gözümü hem karnımı doyurmalı yoksa olmaz..
İkisi de önemlidir
Ikiside onemli
Lezzeti elbette
Her ikisi de
İkisi de
ikiside önemli.
Lezzet daha önemli
İkiside önemli
Ikiside
Ikisi de
Hepsi
Önemli
Hepsi paket
ikisi de çok önemli
İkiside
İkiside önemli.
Görüntü
Görüntüsü. Sonra lezzeti gelir.
Lezzet. Karnımın doğmasına bakarım
Lezzeti önemli
lezzeti
Önce sunum önemli
İkisi de önemli
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?