- Neyseki incimin güzel ellerinden yapılmış olanı yemek var 😏 neticede bana yapılmış ben yemeyi tercih ediyorum 🙃
- #flankes


Yok ya yaprak sarmayı bilmiyorum Sadece yiyorum ama şöyle söyleyeyim yaprak sarması insanlar o kadar uğraştırıyor ki yani yerken acaba yavaş yavaş mı yesem diye düşünüyorum sarması saatler yemesi dakikalar bitiyor
Büyütecek bir şey yok mevzu kolay sadece birkaç sefer pratik yapman lazım o kadar bir de yalnız en önemlisini söyliyim yaprağın güzel olması lazım salamura da uzun süre beklemiş olması lazım
Of, of! Sarma deyince damaklarımda şenlik başlıyor! 🍃 El becerime güvenirim, çünkü sarma sarmak sabır ister, özen ister. Yalnız itiraf edeyim, hem sarması hem yemesi bende yarışıyor ama yemesi 0,1 puanla önde! 😂
İncin eline sağlık, mis gibi görünmüşler. Bu tabak başına oturmuşsun, yanına da güzel bir sohbet açmışsın, benden mutlusu yok! Arada bir mutfağa girip kendi şansını da dene bence, el alıştıkça sarma olayı efsane keyifli! Afiyet olsun şefim! 🤗
Cevap
11Cevap
yemeği tercih ederim sadece
Kalem gibi sarmış helal olsun 😂😂
Sarabiliyorum ama birisi sarsa ben yesem daha güzel olur 😂
Ben de ya ne zaman nasip olacak 😂
@inciitanesiii bence ona öğret ve o da bir gün sana sarsın dönüşümlü 😂😂
@UykuHuzurr0o bence öyle aksiyonlara hiç gerek yok 🤦🏻♂️ benim saracağım sarma dolma olur
Yaaa hahaha😂😂
Olsun ben dolma çok severim 😂
@inciitanesiii tamam tamam satarız 🤦🏻♂️😂
Sarıyorum incecik bir şekilde.. Elimden bir uçan bir kaçan kurtulur.. 😅 Afiyet olsun.. Yapanın da ellerine sağlık..
Rica ederim..
Hem sararım hem yerim sarması ayrı bir keyifli oluyor
Sevgilin mi sardi bunlari kızın elleri agirmistir.
Nerde beleş oraya yerles💅🏻
Ben yiyiciyim kral 😂😄
Sarıyorum ama benimkisi böreğe benziyor en güzeli yemek 😀
Aynen😀
sarmayıda sarsam zaten ohoo ama ogrenmek isterim açıkçası bence sarma bu dunyadaki en guzel yemekelrden olabilir
Yemeyi seviyorum arada hazır alıyorum Migros gibi yerlerden ya da pazardakiler güzel oluyor İnce uzun ve bol ekşili olmalı
Güzel sarma yaparım ama yemeği daha çok tercih ediyorum
Yaparım ama başkasından hazır yemek tabiki daha güzel 🤣
Hiç harcını hazırladıktan sonra kokusu buram buram gelir sarmak yerine yersin
Hem sarar hem yerim aslanlar gibi , kalkıp birinin yapmasını sonra da yemeyi mi beklicem
Yemek konusunda pek becerikli marifetli olduğum söylenemez yemekten yanayım ben
Aşk sarmada sardırıyor😂
hamarat bir sevgilin olduğu içi şanslısın. yaprak sarmasını yemeyi tercih ederim :)
Heralde sarabiliyorum 🙋🏻♀️
Her ikisinide yapıyorum
Sararım da yerim de diyeyim.
Ne sarıyorum ne yiyorum
Evet sarabiliyorum.
Sarsbiliyorum ama yemekle çok bi arsm yoktur
Hem sararım hem de yerim
Benim isim sarmak ince ince.
Hem sarıp hem gömüyorum sbhd
Tencere tencere sarar yerim 🤩🤩
Hem sararım hem yerim 😂
İkisini de yapabiliyorum.
Sararım da sevmem sarmayı
o anda hangisi üzerime düşüyorsa 😊
Yemeyi tercih ederim
Yemeyi tercih ederim
Sarabiliyorum.
güzel sararım 😅
Severek yaparım
Yemeyi
Her ikisi
Yemeyi tercih ederim
Çok güzel sararım
İkisini de yapiyorm
Sararimmmmmm
Yemek tercihim
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?