Öpürken sıkıntı yok ama aynı çataldan bir şey yerken sıkıntı var. 🤷♂️


Özellikle onun çatalından yerim gibi bi olayım yok ama yerim yani tiksinmem. Kurban olurum ona ben 😂❤
Cevap
13Cevap
Tabii ki yerim erkek arkadaşım sonuçta jdjfjf
Ağzından bile yerim ne çatalı.
Yerim. Benim sevgilimse zaten dişlerini fırçalayın biridir. Temizdir yani. Mikrop azdır. Tükürük zerresinden de tiksinmem. Sonuçta öpüstugum insan
Sevdim bunu bak ayol
💃💅💅
Yiyemezdim sanırım, bir başkasıyla aynı bardaktan su bile içemiyorum.
Öpüştüğün insandan neden tiksinesin şahsen ben yerim
Hayatta yapmam dediğim en korkup, iğrendiğim şeyi yaptım. Yemek falan beni iğrendirmez
Ne ayolll bnde de büyük bir şey var böyle
Ölü yıkadım, mezar kazdım, gömdüm. Daha da bir şey korkutmaz herhalde bu hayatta
Yani kolay kolay tiskinmezsin
Benimkini de kazsana
Yerim la. Öpüşüyorsan cataldan da yiyeceksin 😎
O Konular da hassasım öyle Söyleyim 😅
Yerim tiksinecek ne var sevgilim
Hiç farketmez yerim onu da yerim
Niye tikisiniyim kurban olduğumdan ahaisls
Yemem ben çatal mi yok sanki
Yerim neden cekineyim
Yerim la
Yerim
Hayır
Yerim ya
Yiyemem
Mesafeye bağlı
Evet yerim
yiyorum
Yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?