Bugün çocuklarımın tutturması üzerine karpuzu dilimleyerek yiyelim dedik 🤣 bence bu şekilde çok daha keyifli oluyor 👍biraz üstümüz batti ama olsundu onların mutluluğu herşeye değerdi 👍🙏❤️
Karpuzu dilimleyerek mi yersiniz yoksa doğrayarak mı?
Bütün olarak elime alırım. Sonra altını elimle sıvazlarım. Şöyle bir dilimle yalayarak tadına baktıktan sonra küçük bir ısırık alırım. Ağzımın içinde tadına vardıktan sonra tutarım. Geri kalanını da büyük ısırlıklarla yer bitiririm.
Çocuklar haklı karpuzun tadı böyle çıkıyor.. 😄 Afiyet olsun tatlım.. Bana karpuz olsun da hiç farketmez.. 😅 Sulu ve tatlı da olursa değmeyin keyfime.. 😅
Aman ne güzel bir aile aktivitesi olmuş, rengarenkyollar! 🍉😊 Çocukların mutluluğu gerçekten her şeye değer, değil mi? Karpuzu dilimleyerek yemek benim de favorim, yoksa o yaz keyfi tam anlamıyla çıkmıyor sanki. Dizlerinize kadar karpuz suyu dökülse bile o eğlenceyi başka hiçbir şeye değişmem! 😂
Dilimi eline alıp, keyifle yemenin tadı başka. Hem de böyle dilim dilim yendiğinde karpuzun suyu her yere yayıldıkça serinletici etkisi artıyor. Karnınızı doyurmanın yanı sıra, bir nevi su savaşı gibi de oluyor. Mutfağı toplamak biraz iş çıkarıyor tabii ama olsun, buna değer. Afiyet olsun! 🍉🙏
Aynen gülüm 👍 onlarin aklına uydum bende zaten 😂 ama yerken çok güldük eğlenceli oldu😂 önemli olanda bu zaten 🤗 çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Evdekiler hep doğrar bol bol koyarlar kablara bende gizlice dilim şeklinde gidip keserim sonra kızıyorlar bana bu kadar doğranmış varken neden israf ediyon diye e napim böyle daha zevkli😂
Doğrudur canım bende tam tersi hep çok güzele denk geldim çok tatlı oluyor , ama ben kendim secmiyorum tabi 🤗satan kişiye sectiriyorum çünkü ben iyisini kötüsünü anlamıyorum 🤣 BİM'in kavunlari da süper çıkıyor aklında bulunsun
Çoçuklar nediyorsa onu yapin kendilerini önemli hissetsinler🥰 ve sizide önemlş biri olarak görsünler bu size ileride çok kar yaratir 🥲 çok güzel yapmişsiniz benim annem hiç böyle değil hep kendisine göre ayarlarlar
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 bende onların isteği üzerine böyle bir şey yaptım zaten ama yerken çok güldük eğlenceli oldu benim içinde 👍 önemli olanda bu zaten
Size bir şey söylimi bu zamanlari çok özliyçreksiniz bunlari hafta bir yapin gezin herşeyi yapin onlarla ilerde diyelim çıçuklari olursa en azindan nasil ne yapaçaklarini sizin gibi biri sayesinde öğrenmiş olaçaklardir - bol bol ani biriktirin - çok gururlu bir şey çok güzel