Yemekteyiz yarışmasına katılacak olsanız, menünüzde hangi yemekler yer alırdı? Ben yarışmaya katılmazdım diyecek olanlar soruyu direkt pas geçsin lütfen.
Başlangıç olarak, fırında közlenmiş domates çorba, ara sıcak içli köfte ve kuru dolma, ana yemek güveç pilav salata ve havuç tarator, tatlı olarak kendi uydurduğum yaş pastamsı
Ben Yemekteyiz’e katılsam menümde hem klasik hem de biraz farklı tatlar olurdu. Başlangıç olarak içli köfte veya çorba tercih ederdim. Ana yemekte dana lokum ya da güzel bir tandır yapardım, yanına tereyağlı pirinç pilavı ve közlenmiş sebzeler eklerdim. Salata olarak Akdeniz salatası iyi giderdi. Tatlı olarak da şerbetli tatlı yerine bol çikolatalı sufle sunardım. Sunum da en az lezzet kadar önemli olurdu. 😊😊😊😊