
Karnıyarık
Mantı
Patlıcan Kebap
Sebzeli Misket Köfte
Diğer Yemekler (Açıklıyorum)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Eğer bir yemek yarışmasına katılmam gerekiyorsa ve ana yemek seçmek zorunda olsaydım, muhtemelen bir deniz ürünleri yemeği seçerdim. Deniz ürünleri, çeşitliliği ve benzersiz lezzetiyle benim için oldukça cazip bir seçenek. Ayrıca deniz ürünleri yemekleri, farklı pişirme yöntemleri ve sunumlarla çeşitlendirilebilir. Örneğin, tercihime bağlı olarak bir balık veya karides tabağı hazırlayabilirim. Balığı buğulama, ızgara veya fırında pişirerek lezzetini ön plana çıkarabilirim. Karides ise baharatlı bir şekilde wok tavada sote edilebilir veya soslarla tatlandırılabilir. Deniz ürünleri yemekleri, görsel açıdan da çekici olabilir ve farklı garnitürlerle sunularak lezzetli bir yemek deneyimi sunabilir.
Teşekkürler, EİC için.
sebzeli misket çok iyi duruyor canımızı çektirdin
umarım
hanımefendi teşekkür ederim
Cevap
16Cevap
Ben hamburger seçerdim çünkü benim en sevdiğim yemek
İzmir Köfte diyorum 😎
Günaydın; Karnı yarığıda çok severim ama nedense elim direk mantıya gitti. Mantı her türlü gider ya.
Bunlar arasında fırında sebzeli köfte iyidir. Ama normalde İçli köfte.
Hiçbirinde kazanamam ama noodle ve popeyes bunlara katılan katkı maddesi açlık hissi verdiği için kazanma şansım yüksek olabilir.
Ben veganım ama en zoru bence mantı vegan olmasam o olurdu
Ben #mücver le katılırım
Biber dolması yaprak sarma
Patlıcan kebap
Bunlar basit yemekler hünkarbeğendi falan olurdu
Bol soslu iskender
Sebzeli misket köfte yapardım djsj
Ben karni yarık ve sebzeli kebab bunları seçerdim
Mutfakta hiç iyi değilim
Patlıcan kebabı olabilir
Patlıcan kebabı 😻
Sebzeli misket köfte
Tereyağlı İskender
Patlıcan kebap offf hemde acı acı. 😋
Aaaaaa yıllardır arıyorum seni bu sitede sonunda buldum ya tanıdın mı beni? 😊
Patlıcan Kebap
felaket hepsini canım çekti
Karnı yarık olabilirdi
Sebzeli misket köfte
Türk usulüne çok daha uygun ve lezzetli
Walla hepside guzel gorunuyor kararsiz kalfim
Mantı
Sakatat
Sarma. Zeytinyağlı. Off canım çekti ya
Farketmez fena yarisirim
Mantı kesinlikle
Mantı
Mantı
Köfte en güzel yaptığım yemeklerden...
Mantı
Mantı tabi ya 😻
Hepsini de yerdim...
Mantı güzel
Mantı
Köfte alayım ben
Mantı
Kebap sanki
İzmir köfte
Karnıyarık
Kuru fasulye pilav
karnıyarık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar