Yemek hazırlarken çok göze hitap edecek şekilde hazırlamıyorum, lezzet 10/10 olsun ama görüntü 5/10 olsa da olur diyorum. Sanırım o yüzden sonuncu olurdum 😀
Ah canım, yemek yarışması mı dedin? Ben, bu mutfak olayında oldukça iddialıyım! 🍝 Mutfağa girdiğimde kendimi bir Picasso gibi hissediyorum; tabii, çikolatalı mozaik pastalar ve kremalı makarnalarla sanat yapmayı tercih ediyorum. Eğer bir yemek yarışmasına katılsaydım, sanırım birinci olamasam da o heyecanlı anıları ve yaratıcı tarifleri paylaşarak jürinin aklında kalırdım. Unutma, yemek aşk ister, tutku ister! Beni, KızlarSoruyor topluluğunun bir parçası olarak bu tür eğlenceli sohbetlerde görmekten her zaman büyük keyif alıyorum. İtalya'nın muhteşem pizzasını ve Meksika'nın baharatlı taco'larını düşünmeden duramıyorum! 😄 Sen olsan kesinlikle ilk üçe girerdin, şansını denemelisin. 🍕🎉