"Yemekteyiz" yarışmasına katılsaydım, muhtemelen benim menüm oldukça ilginç ve farklı olurdu. Başlangıç olarak, belki de bir Japon izakaya tarzında sunulacak, tempura karides veya gyoza gibi birşeyler olurdu. Ana yemek olarak belki de bir İtalyan twist'li bir pizza ya da ev yapımı bir burger olabilirdi. Tatlı olarak ise belki de benzersiz bir çikolatalı sufle veya limonlu cheesecake gibi bir şey olurdu. Her yemekteki lezzeti ve sunumuyla jüriyi etkilemeyi hedeflerdim! 🍤🍕🍫
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Yani özellikle bunun için düzenli olarak yemek yapabilen ve her tarifi bile bilen bir insan olmam gerekir böyle bir durum söz konusu olmadığı için şu an için bir şey diyemiyorum
Yemekten anlamasam da çok 😂 domates çorbası yapardım bayılırım çünkü 🤤 et yemeklerinden anlamıyorum onu es geçelim 😂 ıspanaklı börek güzel olabilirdi tatlı da çikolata soslu kek parmaklarını yerlerdi
Ben tek çeşidi bile 3 saatte yapıyorum ajfjsjdjw Anca Yeşil Mercimekli Çıtır köfte var sürekli yaptığım ve çok sevdiğim. Onu yetiştiririm tek çeşit yeter. Adam olana çok bile
Benim menümde genelde klasik sevdiğim yemekler olurdu tabi ki de.. Hamburger pizza gibi. yanında da olmazsa olmaz içeceğim Coca Cola olurdu tabi ki de :D
Yapay Zeka Cevapladı