
Mis gibi kahvaltı 🍳 🥔🧀
erkeklere neden yaranılmıyor ki? 🥲

Mis gibi kahvaltı 🍳 🥔🧀
erkeklere neden yaranılmıyor ki? 🥲
Senin sabah sabah buraya soru sormana ne demeli
Bunda ne var
Biseymi var dedim
Bende sana sordum bişeymi var bunda diye 🙄 anlaşamıyoruz seninle olmuyor 😃
😂😂 burada sorma diyorum git kocana sor
😂😂😂 ya ama ona sordum cevabını alamadım o yüzden burdakilere sormam lazım hadi cevapla
Nasıl olmuş ☺️
Ne bu ne yaptın adama 😂😂
Hahahahahh sen yapma bari ya
Of efsane olmuş bayıldım falan bekledim 😃
Baştan alalım 🥹 nasıl olmuş ama ha söyle
Süper görünüyor fevkladenin fevkinde 😂😂
İşte bu be 😂😂😂😂 cok sagolun beyefendi
Tabaktaki şeyler peynir patates yumurta 😂😂😂😂😂
Ne demek hanfendi 😂😂
Adam yaşıyor demi bide sana koca aramayalim 😂😂
Hahahahahah 😂😂😂😂😂😂 yemedi ben yedim ve cok iyiyim😂😂😂😂
Afiyet olsun sizede hanımefendi 😂😂😂
Sizde de mide bulantısı kusma olursa bir sağlık kurumuna başvurun 😂😂
Hahahahhaa 😂😂😂😂😂 cok sagolun kibar bey 😂😂 öyle yapıcıııım
Tamm anlaştık hanımefendi sağlıklı günler diliyorum musmutlu bir yuvan olsun
Cok cok sagol
Amin inşallah
Sende umarım hep böyle pozitif neşe dolu anlayışlı espirili kalırsın
Tisikkir indirim 😂
Ricalaaaar bayim ricalar😅
Sen gitmedinmi daha 😂😂
Yok ya 😂😂😂😂 böyle kaldim bakiyorum sen de gitmemişsin gördüğüm kadar
Gidiyorum eve yatmaya 😂😂
Masallah cok erkencisin
İşten geliyorum yaww kahfalti hazirlayanim bile yok lann kaldimi patates peynir yumurta karışmı😂😂
Hahahhah😂😂😂😂😂 sansina küs yedimmmmmm hepsini ooh ooh
Iyi dinlenmeler
Teşekkürler iyi aksamlar
Alıcan eline sopayı başında bekleyecen 🤭
Kıyamam 😃 ( dur adresi vereyim de bi döv onu 🙈😂)
Hahahahah 😂😂😂😂😂 yok yok okadar da değil azıcık göz dağı ver yeter
Masallah sporcumusun sen
😂😂😂😂😂 ay baktım beni üzüyor gelicem sana 🥸🥸🥸🥸
Ay cok cok iyisin gercekten cok sagol 🌸🌸🌸🌸🌸
Özel koruma mısın? Ay body guard falan
Ooooo süper 👍
Hiç ünlü korudunmu
Hani bir ani var mı diye merak etmistim kizma🙂
Hahahahahaha😂😂😂😂😂 sabah sabah cok güldürdün
😂😂😂😂😂😂😂 anladim anladim
Hep böyle kal☺️
Günaydın! Anlaşılan, mutfakta macera yaşanmış 😄 Öncelikle, ellerine sağlık. Kahvaltı yaparken herkesin damak zevki farklı olabiliyor. Belki biraz daha düzen ya da ekstra bir yeşillik eklemek işi çözer. Kahvaltıda renk cümbüşü, iştahı açar! 🥒🍅 Ben de bir keresinde avokadoyu tuz yerine şekerle buluşturup eşime ikram etmiştim, anlam veremediği suratı hâlâ aklımda! 😅 Sen denemelere ve sürprizlere devam et, şahane sunumların olabilir. Herkesin damak zevki farklıdır ama zamanla çözülür. Afiyetle kal! ☕🍳
Vay be sen bile evli olduğunu sanıyoraun nelere kaldık böyle aşko kuşko noldu 😭
Cevap
11Cevap
Güzel gayet.
Yaaa sen kendinde yapabilirsin bunu
Önce tavayi azicik yagla
Soydugun patatesi bi kabin icinde istedigin baharatla karistir sonra tavaya koy patatesler yumusayinca peyniri koy tavanin altini kapat peynir eriyo zaten
Hadi kalk yap bunu kendine annenin yapmasi lazim degil
Lütfennnnn üsenme yap ye sonra uyu uyuyamamassin zaten
Eline saglık ne güzel hazırlamişin kıymet bilmeyenlere gönül veriliyo ve sonuc hüsran
Cok cok sagol 🙏
Nedemek hak edenin hakkını vermek lazım
O eşine söyle de kıymetini bilsin düşünmen bile yeter.
Cok kibarsın☺️ cok cok sağol
Ne demek efenim mutluluklar dilerim
Cok teşekkür ederim
🙏 inşallah sende her daim mutlu olursun
Benim durumlar yaş be abla :D Ama sağol yine de, ben de teşekkür ederim.
Aa hiç öyle deme bakaraın hiç beklemediğin anda ayakların yerden kesilir 🙂
Eh nasip artık bilmiyorum :D
Olur olur bak gör daha hayatını yaşa
Eyvallah :D
🙂🙂 nickin güzel 👍
Şey ne ama 😅
Havacılığa ilgim var belki oradan bir çağrışım uyandırabilir :D
Teşekkür ederim bu arada :)
Ahh pilot falan mi? ya da dur hani kumandalı ucak ucuruyosun öyle şeymi? Ya müthiş bi ilgi alanı
Yok gözden dolayı pilot olamadım :D Simülatör ağırlıklı benimkisi :)
Cok gecmis olsun
Yinede ilgileniyosun ya bu senin güçlü karakterli oldugunu gösterir
Teşekkür ederim ama galiba yapmak istemezdim yine de ya. Askeri pilotluk zor iş tanıdıklarım var onlardan biliyorum stresli epey. Pek öyle disiplin merakı biri olmadığımı da hesaba katarsak şu anki mesleğimden memnunum ya :D
Ayyy askeri pilotluk bende istemem hep o korku olur icimde bisey olur diye birde ulasamam falan yok yok sen yine de cok tehlikeli seyler yapma vazgectim 🥺
E öyle tabii asker olmak yeri geldiğinde dönememektir :)
Sus sus 🥺 o gencecik cocuklarami üzülelim ailelerinemi sevdiklerinemi
Ay sabah sabah icim gitti ya
Tamam tamam kapattım konuyu abla 😄
Ya ben daha 28 olcam ya 😭😭😭😭😭 cok da abla degilim sanki
Evlisin ya hani saygımdan öyle diyorum 😂
Yenge de diyebilirim sen seç 😁
Ayyy yenge de 🥹 abla deme yaslanmadim😂😂😂😂 canin sag olsun
Cok cok efendisin gerçekten bu sitede bile seni hak etmiyorlar ….
Teşekkür ederim 😅
Bana gelen hayatını yaşar 😂
Kiz kardesimde yokki hemen sey yapalim😂😂
Ben meme seviyorum meme yoksa gelmem 😂😂
Yanlış kişiye hazırlamışsın bana hazırlasan okeydi 😂😂
Yaaaaa cok naziksin
Teşekkür eder boynundan bi öpücük alırdım valla
Kendini ezdirdiğin için kendisi hazırlasın bir dahakine ikinizede
Kendimi ezdirmek değilde insanın kalbi kırılıyor üzülüyor
Cok iyi fikir 👍 cok sağol ❤️
Abla hiç üzülüp kırılıp üzülme aksine kendini daha çok sev.. eline sağlık demek zor değil taşın dibini yesin
Canım benim ❤️ nekadar özgüvenli bir kızsın böyle maşallah seni kimse üzemez kıramaz işte hep böyle güclü kalırsın inşallah🥰😘
Çok teşekkür ederim ♥️
Rica ederim canım ben güzel desteğin için teşekkür ederim ❤️
yaranabileceğin erkeğe kahvaltı hazırlıcan! bunu düşünmek zormu? boşan ya da bi tane bul arada buluşursun kahvaltı hazırlarsın.
Yahu neden hemen boşanma ya da aldatma diyorsun?
🥲 bu son yorumun cok daha kibar ve samimi teşekkür ediyorum
😂😂😂😂 maalesef bugün değildi doğru
çok şey etme aldatmak söylendiği kadar kötü değil, başka bi yaşamın olmuycak. seni iyi hissettiren ilgi/sevgi çok önemli. insanlar kurallar çercevesinde yaşıyor ama bu mutluluk getirmiyor çoğu zaman. evleniyor ilgili eşinden bekliyor ama değil o zaman evliliğin anlamı yok. "aldatmak" bunun kötü tanımlanmasının nedeni kadını eve atayım hiç bir şey yapmayayım diyen tembel tiplerin uyduruduğu birşeydir. bencil tabi.. kadınlar içinde öyle koca bulayım hiç bişey yapmayayım diyen kadınlar. hayat böyle güzel olmuyo maalesef.
Ulan ben hep kahvaltıyı yemeği hazırlayan tarafım. Sen eşeksen sırtına semer vuran olunca neden şikayet ediyorsun.
bunu bende yemem bacım ahsshdhdhshxhf
Ahhh😭 deme öyle deme 🙉
Ne güzel yerdim bacım de afiyetle yiyin de ama yemem 🙅♀️ no no no 😂😂😂😂
kendim yapsam yine yemem görüntü önemli en azından azicik olsun kiz ahzhzjxkcmckdmd
☹️ bak şimdi küsücem sana 😒
Canın sağ olsun ❤️ haklısın biraz güzel gözükmüyor ana tadı iyiydi
afiyet olsun ahshshaha😚💗
Cok sagol 🥰
Benim eşim bana hafta içi hiç hazırlamaz.
Niye☹️
İstemem ben. Hafta sonu yeter bana. Kimi erkek her sabah bekler
Bu da cok Gentleman bir hareket
Kaç yıllık evlisin. Çalışan birimisin
Bu sene inşallah 4 olucak
Evet ikimizde çalışıyoruz
O zaman hiç beklemesin. Zaten uyan giyin yola çık bir dert. Yapılam bir sandviç onun işini görür
Siz kac yillik evlisiniz
22 😃
Oy masallah biz oraya gelirsek belki bi ihtimal benimkide senin gibi olgunlasmis anlayisli konusur ☺️ bi umut bakalim
Ümidini yitirme Ama şu an böyleyse ileriki yaşlarda daha aksi biri olabilir
Allah korusun hiç çekilmez ozaman
Vardın mı işine
Daha degil 🙏
Sanada kolay gelsin simdiden
Bir varabilsem iş yerine trafikten
İstanbul mu
Ne yazıkki 😃
☺️
Aynı şehrin bireyleriyiz demek ki
Maalesef hayir ben almanya
😃😃😃 Sen çok şanslısın o zaman kıymetini bil
Ay yok ya 😅 orada biraz action var burada monoton
Hadi gel yerde içelim
Yer değişelim
Zıkkım yesin o zaman 😀
Ay yazık deme öyle ( ağzın bal yesin iyi dedin 🙈😅)
Sonuna kadar haklısın 😌
Patatez kızarttım yumurta peynir 😅
Sende mi beğenmedin be adam🥺🥺
Ha şimdi oldu 😂😂😂😂 gel ozaman sen ye
😂😂😂😂😂😂 hahahahahah dur dur azıcık trip atıcam cok ucundan yok sana patates falan🙄🙄
eline sağlık. boş ver sen onu
Cok sağol
Bu ne
Patates yumurta peynir
Ay masallah cok cok güzelsin🥰❤️
tam gözükmüyor
Artik gözüktügü kadar😌
Eşinin derdi başka sanrım 😊
Derdi bitmiyor ki hiç adamın zaten
Yani herşeyi kendine hep dert eder mesela dün sokak kedisi için ağladı cok narin biri
Özünde cok iyi biri yalan söyleyemem de bazen biraz daha sert olmasını isterdim ya da şöyle diyim bu merhametini dışarda kimseye yansıtmamasını
Bu özel …..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar